joi, 1 decembrie 2011

Finala saptamanii Mireasa pentru fiul meu de sambata

Postat in: ,



Mireasa pt fiul meu este un reality show interesant transmis de Antena 1 de luni pana vineri de la ora 10:50 si de la ora 14:00. Acesta fiind un blog destinat in mare parte fetelor, m-am gandit sa fac un articol despre aceasta emisiune. Concurentii de la Mireasa pentru fiul meu sunt formati din fete, baieti si mamele acestora. Concursul este unul de lunga durata (aproximativ 9-10 luni de zile), in care concurentii trebuie sa locuiasca in casa Mireasa pentru fiul meu si practic sa convietuiasca impreuna. Ei pot forma cupluri, pot interactiona unii cu altii, iar in fiecare sambata, in timpul finalei saptamanale Mireasa pentru fiul meu, telespectatorii pot vota pe cine sa salveze si ce fata sa fie eliminata din casa.

Daca va intrebati cum se voteaza la Mireasa pentru fiul meu, aflati tot ce trebuie sa faceti este sa intrati pe site-ul oficial www.voteazamireasapentrufiulmeu.com si sa votati. Retineti ca pe site puteti vota doar in timpul finalei saptamanale, in rest trebuie votat prin sms la 1272.

Mireasa pentru fiul meu este continuarea emisiunii Nora pentru mama, care era mai demult pe Kanal D. Dupa cele 5 sezoane reusite, emisiunea s-a mutat pe Antena 1, schibandu-si si numele.







Articole similare:




0 comments:

Trimiteți un comentariu