marți, 27 octombrie 2009

Costume Halloween Idei





Vrei sa mergi la un bal mascat sau la o petrecere de Halloween dar nu ai idei cu ce anume sa te imbraci? Am decis sa fac acest post cu niste Costume Halloween - Idei, pentru cei mai putin inspirati!

Idei Costum de Halloween pentru copii:


  1. Fantoma
  2. Zana Rea
  3. Copac Mancator de Oameni
  4. Indianca
  5. Zombie
  6. Strigoi
  7. Vrajitoare/Vrajitor
  8. Printesa Intunericului
  9. Zana Maseluta
  10. Balaur
  11. Marioneta
  12. Papusa de jucarie malefica
  13. Vierme
  14. Vampir
  15. Profesor / Profesoara
  16. Sperietoare
  17. Robotel
  18. Dracusor
  19. Dragon
  20. Extraterestru
  21. Mos Craciun/ Craciunita
  22. Spiridus
  23. Dovleac

Sper sa aveti niste costume de Halloween cat mai reusite si sa castigati cat mai multe premii ! Si eu cand eram mai micuta, participam la tot felul de concursuri de Halloween si abia asteptam sa-mi fac de cap cu machiajul! Sa nu mai mentionez faptul ca stateam cateva zile bune pana sa-mi aleg costumul de Halloween potrivit. Costume de Halloween pentru fete mi se par foarte greu de facut rost, datorita faptului ca trebuie sa aibe mult mai multe accesorii decat acele costume de Halloween pentru baieti.

La cat mai multe bomboane si surprize placute! Sa dormiti bine noaptea si sa nu va fie frica!







Articole similare:




5 comentarii:

  1. Wow ! Sincer nu am vazut (in Romania) vreun magazin unde sa gasesc un costum de extraterestru, spiridus sau balaur... pacat. Trebuie sa recunosc ca nu am participat la nici un party de genu asta. Oare a trecut copilaria pe langa mine asa cum trece rata prin apa ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu, nu a trecut, doar ca Halloween-ul este atat de popular doar de cativa ani. Eu sincer nu am cautat in magazine dupa costume. Le improvizam acasa, imaginatie aveam si inca am destula =)

    Nu cred ca merita sa dai banii pe un costum din magazin pe care il folosesti o seara. Mai bine incerci sa-l faci singur acasa.
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai dreptate si eu mi-lam facut singura si am castigat locul intai!!!

      Ștergere
  3. asa este nu dati banii de geaba de ex imbracati-va intr-o fantoma puneti un cearceaf pe voi ii faceti doua gauri si asta e

    RăspundețiȘtergere
  4. Va infasurati in hartie igienica si va faceti mumie :P

    RăspundețiȘtergere