joi, 24 februarie 2011

Esarfe elegante pentru dame si femei la moda




Esarfe elegante pentru dame si femei la moda

Un accesoriu foarte popular atat pentru femei cat si pentru barbati sunt esarfele. Le poti purta atat iarna cat si vara, iar ceea ce este si mai placut este faptul ca se asorteaza aproape la orice tinuta.

Am avut putin timp sa umblu prin magazine si pot spune ca am vazut cateva modele de esarfe la moda care mi-au placut destul de mult. Ceea ce este mai urat, este faptul ca nu am avut destui bani incat sa le cumpar pe toate: erau vreo 5 esarfe de dame atat de superbe, inca mai visez la ele. Spre final am renuntat la 2 dintre ele ajungand acasa doar cu 3 bucati pe care inca ma gandesc cu ce anume sa le port si cu ce ocazie..

Cel mai mult imi plac esarfele de matase, deoarece sunt catifelate, iar dupa cum probabil ati observat si voi: fetele adora lucrurile catifelate si stralucitoare! Am observat ca se poarta si esarfele tricotate sau crosetate in cat mai multe colori, cele dungate fiind cele mai populare.
Esarfele animal print si esarfele arabesti sunt putin mai neobisnuite dar va asigur ca arata foarte bine la o tinuta mai eleganta. Personal nu imi plac esarfele roz (doar esarfele rosii sau albe); le consider putin cam copilaroase si exagerate, mai ales daca este un roz-bombon.









Articole similare:




0 comments:

Trimiteți un comentariu