vineri, 25 noiembrie 2011

Botine de iarna cu toc




Botine de iarna cu toc

Daca tot a venit iarna peste noi, in mare parte de imbracaminte ne-am cam ocupat si am schimbat-o, acum este si randul pantofilor! In iarna aceasta se poarta atat cizme cat si botine, dar in postul acesta discutam despre botine de iarna cu toc.

Ce botine se poarta iarna aceasta?

La mare cautare sunt botinele imblanite, pentru ca arata bine si tin si de cald. Totusi, botinele cu blanita nu sunt singurele foarte populare, am observat ca in mare parte fetele aleg sa poarte botine din piele intoarsa. Un accesoriu foarte intalnit la botine este femoarul, cred ca datorita faptului ca sunt mult mai usor de incaltat. Intr-adevar, arata si mult mai elegant o pereche de botine cu fermoar decat o pereche de botine cu siret, dar totusi nu strica sa ai cate o pereche din fiecare.


Daca este sa discutam despre ce culori de botine se poarta, ei bine, din nou va spun acelasi lucru si anume: se poarta foarte mult griul si negru, dar si alte nuante gen crem, bej, etc.

Am vazut ca mai nou se fac si botine cu toc ortopedic. Personal nu am asa ceva acasa si din curiozitate intreb daca cineva are, sa ne dea mai multe detalii despre cum arata, daca sunt comode, etc.

Ce parere aveti de botinele cu platforma, in comparatie cu botinele cu toc ?

Mie imi plac mult mai mult botinele cu toc decat cele cu platforma pentru ca mi se par mult mai elegante si consider ca se potrivesc la mai multe tinute. Sincer va spun ca nici nu am acasa botine cu platforma ci doar cu toc, dar acum fiecare cu gusturile ei si cu piticii ei pe creier!









Articole similare:




0 comments:

Trimiteți un comentariu