marți, 1 decembrie 2009

Coafuri Mirese Poze

Postat in: , , , ,



Coafuri Mirese Poze , pentru viitoarele mirese. Cele mai frumoase coafuri de mireasa poze le poti observa mai jos. Daca esti nehotarata si nu stii ce coafura de mirese sa alegi, poti sa te uiti pe pozele cu coafuri pentru mirese de mai jos, poate te vei hotari!

Veti observa poze coafuri mirese pentru par mediu si lung, unele fiind coafuri de mirese simple iar altele putin mai complicate. Este bine sa stii ceea ce vrei, asa ca hotaraste-te din timp ce coafura de mireasa iti alegi!

Am vazut foarte multe modele de coafura pentru mireasa par cret, care arata absolut superb, si am decis sa le postez si pe acelea. De asemenea coafurile de mireasa cu bucle sunt la fel de la moda si arata bine!
..

Asadar, cateva poze coafuri de mireasca moderne :












Dupa cum ati observat, am pus poze cu coafuri de mirese pentru par mediu, coafuri pentru mirese cu par lung dar si scurt. De asemenea, mai sus gasiti si modele de coafuri mirese coc, modele de coafuri pentru mirese par ondulat si bucle. Unele imagini cu coafuri de mirese sunt si pentru persoanele care poarta breton, deci cred ca este o gama destul de variata.

Sper sa va placa si sa gasiti coafura de mireasa potrivita si sa va simtiti bine cu ea!







Articole similare:




5 comentarii:

  1. ffffffffffffffffffffffffffffffffffffff frum

    RăspundețiȘtergere
  2. mam tuns bob si in iunie voi avea banchetul si eu cred ca pan atunci o sa am parul mediu si nu jtiu cum sa mil fac trimiteti poze la emailul asta cum as putea sa imi fac parul :bibi_anamaria@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere