luni, 5 aprilie 2010

Carti de citit pentru copii recomandate

Postat in: , , ,



Carti de citit pentru copii recomandate, ca sa stii ce anume sa-i dai copilului tau sa citeasca! Pasiunea pentru literatura se poate dezvolta de la o varsta frageda, dar in acelasi timp se poate starni un dezinteres total pentru carti, daca parintele nu ia atitudine.

Ca si copil, am trecut prin unele "traume" sa spun asa, fiindca parintii mei nu stiau ce carti de citit pentru copii sa-mi puna la indemana, astfel am citit tot felul, si bune si rele, iar in final cand am citit putin din literatura care ar fi fost potrivita pentru varsta de 13-14 ani, mi-am dat seama ca s-a facut o greseala.

O modalitate ca sa obtineti cartile de citit recomandate pentru copii, in cazul in care nu le aveti, este sa incercati un "carti download" pe google, sau le puteti achizitiona din librarie.


Carti de citit recomandate pentru copii de 12-14 ani


Jules Verne - Capitan la 15 ani
- Ocolul pamantului in 80 de zile
- Insula misterioasa
- 20 000 de leghe sub mari
Hector Malot - Singur pe lume
Mihail Drumes - Invitatie la vals
Ionel Teodoreanu - La medeleni
Mircea Eliade - Maitreyi
- La tiganci
- Nunta in cer
- Domnisoara Christina
Mark Twain - Aventurile lui Tom Sawyer
- Print si cersetor
Jonathan Swift - Calatoriile lui Gulliver

Cateva poezii de citit pentru copii, deoarece si beletristica are rolul ei. Am enumerat doar autorii, poeziile le puteti sugera dumneavoastra sau ii puteti lasa pe ei sa aleaga!

Mihai Eminescu - Ana Blandiana - Anton Pann - Zamfirescu Duiliu
Vasile Alecsandri - George Cosbuc - Elena Farago - Magda Isanos
Tudor Arghezi - George Bacovia - Nicolae Labis - Otilia Cazimir
Gelu Naum - Nichita Stanescu - Marin Sorescu - George Toparceanu







Articole similare:




0 comments:

Trimiteți un comentariu