joi, 1 aprilie 2010

Statusuri smechere noi pentru baieti

Postat in: , , ,



Pentru baietii care cauta statusuri smechere noi, am decis sa fac acest post. Ei bine, noua moda impune un status absolut necesar la messenger, si cum cu totii dorim sa fim la moda, mai jos sunt expuse cateva statusuri smechere pentru baietii smecheri si importanti.

Daca va plac aceste statusuri smechere, faceti click pe link-ul de mai jos pentru a vizualiza mai multe. Un amic de-al meu s-a specializat pe statusuri smechere astfel la el pe site puteti gasi unele dintre cele mai frumoase statusuri smechere pentru messenger.

* Sunt prea bun pentru tine dragutzo, asa ca DND, am treburi mai importante de facut.
* Sunt un smecher, sunt un golan, dar pe tine nu dau nici macar un ban.
* Nu am "haifaiv" si nici "feisbuc" , dar am bani sa te scot la un suc.
* Eu cand fluier, fluier iar cand eu iti spun sa taci, tu taci!
* Nu incerca sa te impotrivesti, sunt prea VIP ca sa-mi rezisti!
* Sunt un baietas, foarte cumintel, asta-i doar fatada, inauntru sunt un zmeu!








Articole similare:




Un comentariu: