joi, 4 noiembrie 2010

Rapunzel Desene animate - Film trailer Tangled




Rapunzel Desene animate - Film trailer Tangled

Rapunzel (cunoscut si sub numele de Tangled in engleza), este o animatie creata de cei de la Walt Disney Animation Studios, putin modificata fata de povestea initiala dar extrem de haioasa. Limba in care se vorbeste este engleza, dar filmul se poate vizualiza cu subtitrare in romana. De asemenea, este o animatie foarte reusita care merita vazuta in cinematograf, in special datorita faptului ca filmul Rapunzel e 3D.

Filmul este facut dupa povestea fratilor Grimm "Rapunzel" din Germania. Va fi lansat in data de 24 noiembrie 2010, deci nu mai este foarte mult pana atunci. Dupa parerea mea, este o animatie care merita vazuta 3d in cinematograf.

Vocile personajelor principale Rapunzel si Flynn (inainte numit Bastion, mai apoi redenumit in Flynn) sunt interpretate de:

* Mandy Moore -> Princess Rapunzel
* Zachary Levi -> Flynn Rider

Daca v-am starnit interesul pentru aceasta mica animatie Rapunzel (Tangled) putin mai jos gasiti un video care arata pe scurt ceea ce se intampla in film. Vizionare placuta! Trailer Film Rapunzel Animatie Walt Disney:










Articole similare:




3 comentarii:

  1. maine merg cu fiica-mea (3ani jumate) sa-l vedem! cred ca-i va placea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Poti sa imi zici cum ai introdus videoul, te rog mult?

    RăspundețiȘtergere
  3. Exista un cod html pe care il iei de pe youtube si il postezi si apare video-ul cum se vede mai sus. Nu e nimic complicat, daca vrei sa iti explic mai detaliat scrie-mi un mail pe adresa site-ului: ginutzastar@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere