joi, 21 aprilie 2011

Tunsori par lung femei - poze frizuri




Tunsori par lung femei - poze frizuri

Pentru ca o femeie sa fie considerata frumoasa, are nevoie si de o tunsoare potrivita, iar cum parul lung este la moda si arata foarte provocator, de ce sa nu ai o tunsoare pentru par lung uimitoare ?

Ultima vreme am observat ca se poarta tunsorile cu breton asimetric, dar acum ramane la alegerea fiecaruia. Daca iti sta bine cu breton, nu ezita sa-ti faci o frizura cu breton pentru par lung, cu siguranta nu vei regreta. Daca tot vorbim despre breton, nu doar bretonul asimetric arata bine ci si cel drept. Bretonul drept pune in evidenta ochii mult mai bine decat cel asimetric, parerea mea, dar ideea e ca nu se potriveste la orice tip de fata.





In cazul in care nu preferati bretonul, mai jos am postat si cateva poze cu modele de tunsori si frizuri pentru femei 2011, tunsori la moda fara breton, elegante pentru fetele care stiu ce vor!



Tunsorile pentru par lung in scari am observat ca sunt foarte populare, impreuna cu tunsorile pt par lung drept. Uitandu-ma peste diferite modele de frizuri pentru femei, am vazut si cateva modele mai ciudate, dar am decis sa nu le postez inca. Poate voi face un alt post cu Frizuri ciudate, hmm, ar fi chiar interesant.








Articole similare:




0 comments:

Trimiteți un comentariu