duminică, 2 august 2009

Ce inseamna numele meu ?




Esti curios ce inseamna numele tau?! Aici avem raspunsul la intrebarea "Ce inseamna numele meu? " . Cauta-ti numele in lista de mai jos si vei vedea ce anume semnifica!

- Litera A -

ADAM - a fabrica, a fi rosu
ADELINA ADELA ADELIN - nobil
ADRIAN ADRIANA - originar de langa Marea Adriatica
ALEXANDRU ALEXANDRA - protector al oamenilor
ALMA - amabil
AMALIA - munca
ANGELA ANGELINA ANGELICA - angelic
ANA ANCA - gratia favorita
ANDREEA ANDREI - razboinic
ANTONIA ANTON - pierdut
AUREL AURELIA - aurit
AURORA AURICA - rasarit

- Litera B -

BELLA - frumoasa
BEATRICE BEA - calator
BIANCA - alb
BOGDAN - darul lui Dumnezeu

- Litera C -

CAMELIA - ajutorul preotului
CARMEN - orhidee
CAROL CAROLINA - proprietar
CALIN CATALIN CATALINA ECATERINA - pur
CECIL CECILIA CELIA - orb
CIPRIAN - originar din Cipru
CEZAR - conducator
CLARA - sclipitor
CLAUDIA CLAUDIU - schiop
CLEMENTINA - milos
CLEOPATRA - mandria tatalui
CONSTANTIN - statornic
CORINA - fecioara
CORNEL CORNELIA - horn
COSMIN - frumos
CRISTIAN CRISTINA - urmasul lui Iisus Hristos

- Litera D -

DAVID - de iubit
DAN DANA DANIELA DOINA DANIEL - Judecator este doar Dumnezeu
DELIA - original din Delos
DENISA - frumusete
DIANA - ceresc
DIONISE - fiul zeului Dionysos
DOLORES - suparare
DORIN - darul Domnului
DOMINIC - lord
DRAGOMIR - valoros
DRAGOS - glorie
DUMITRU - fiul zeului Demetriu

- Litera E -

ELENA ELEONORA NORA - raza soarelui
ELISABETA - cinstitoarea lui Iehova
ELVIRA - cea mareata
EMANUEL EMANUELA - Dumnezeu este cu noi
EMIL EMILIA - Dornic

ERIKA - Indrumator
EUGEN EUGENIA - aristocrat

- Litera F -

FILIMON - iubitor de singuratate
FABIAN FABIANA - cultivator de fasole
FELIX FELICIA - fericit
FILIP - iubeste caii
FLAVIUS FLAVIA - auriu
FLORIN FLORINA FLORENTINA - floare

- Litera G -

GABRIEL GABRIELA - Dumnezeu e puterea mea
GEORGE GEORGIANA - taran
GHEORGHE GHEORGHITA - fermier
GINA - gradina
GRATIAN GRATIELA - gratios
GLORIA - glorie
GRIGORE - cel vigilent

- Litera H -

HORIA HORATIU - capul familiei
HORTENSIA HORTENZIA - hortensie

- Litera I -

IACOB - drept
ILEANA - raspunsul lui Dumnezeu
ION IOANA - binecuvantarea lui Dumnezeu
IRINA - pasnica
IRMA - universal
IULIA IULIU JULIA - descendentul zeului Jupiter
IUSTIN IUSTINA IUSTINIAN - gandire corecta

- Litera L -

LAUR LAURA LORENA LAUREAN LAURENTIU - dafin
LEO LEONARD - puterea leului
LETITIA - veselie
LILIANA - crin
LIVIU LIVIA - a invidia
LUCA LUCIAN LUCIANA LUCIA - lumina
LUCRETIA - a reusi

- Litera M -

MADALIN MADALINA MAGDA MAGDALENA - inseamna iubire pentru natura
MALINA - liniste interioara
MARTIN MARTINA MARCEL MARCELA - zeul razboiului
MARGARETA - perla
MARIA MARIAN MARIANA - copil dorit
MARIN MARINA - marinar
MARCUS MARCO MARIUS - barbatesc
MARTA - femeia casei
MAXIM MAXIMILIAN - cel mai mare
MELISA - miere
MIHAI MIHAELA - cine se aseamana cu Iehova
MIRABELA - miraculos
MIRANDA - minunat
MIRCEA - slavul pacii
MIRELA - a admira
MONICA - sihastra

- Litera N -

NADIA - speranta
NARCISA - pierdut
NATALIA - Craciun
NELU - alint pentru ion
NICOLAE NICOLETA - oameni victoriosi

- Litera O -

OFELIA - ajutor
OLIMPIA - originara din Olimp
OLGA - sfanta
OLIVIA OLIVIU OLIVER - maslin
OANA - gratia favorita
OTILIA - ii place albastrul


- Litera P -

PAUL PAULA PAVEL - mic
PETRU - piatra
PATRIC PATRICIU PATRICIA - nobil

- Litera Q -

QUINTILIU - al 5lea

- Litera R -

ROMEO - locuitor al Romei
RAFAEL - a vindeca
RAMON RAMONA - consiliu protectionist
ROXANA ROSANDRA - stralucitoare
RALUCA - glorie
RADU - vesel
REGHINA - regina
REMUS - a vasli
RODICA - trandafir
RAUL - sfat
ROBERT ROBERTA - faima

- Litera S -

SAVETA - Dumnezeu este perfectiunea
SABINA - femeie sabina
SERBAN - apartine lui Dumnezeu
SEBASTIAN - venerat
SEPTIMIU - al 7lea
SERGIU - a salva
STELA - stea
SIMON SIMONA - semn ceresc
SILVIU SILVIA - padurar
SORIN SORINA - buna dispozitie
STEFAN STEFANA - invingator
SUSANA SUZANA - crin alb

- Litera T -

TEODOR TICA - darul lui Dumnezeu
TIBERIU TIBI - fiul zeului raului Tibru
TITUS - turturica
TIMEEA - perfect

- Litera V -

VALENTIN VALENTINA - protejati-l pe rege
VLAD - regula
VALER VALERIA - sanatosul
VASILE - domnitor
VIORICA VIOREL - viorea
VICTOR VICTORIA - victorie
VIRGINIA - fecioara
VIRGIL - nume roman de familie

- Litera Z -

ZOE - cea vitala
ZAFIR ZAMFIR ZAMFIRA - safir
ZOLTAN - sultan
ZMARANDA - smarald

Sper ca acest post cu "Ce inseamna numele meu" va ajutat in gasirea unei explicatii satisfacatoare intrebarii voastre!








Articole similare:




146 de comentarii:

  1. numele meu nu exista in lista voastra mai sunt si alte feluri de nume.cautatile pe toate.

    RăspundețiȘtergere
  2. aici scrie ca numele meu inseamna ,,stralucitor'' iar pe alte site-uri scrie ca inseamna ,,in zori/zori de zi''! care este adevarat??? pls spuneti-mi!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. numele meu inseamna soare si aici inseamna buna dispozitie care-i adevarata?si mai sunt multe nume care lipsesc

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt mai multe semnificatii. Un nume nu are doar o singura semnificatie! :) Toate sunt valabile.

    Depinde cum interpretezi.

    Nu am trecut toate numele fiindca nu stiu toate numele existente. Daca am uitat cateva, va rog sa-mi lasati comentarii si le voi trece si pe acelea cu semnificatiile lor.

    :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Numele meu nu ee:((
    ma numesc MALINA

    RăspundețiȘtergere
  6. iar numele meu inseamna taran , da foarte amuzant.

    RăspundețiȘtergere
  7. nici numele meu nu este si mi ar fi placut sa l gasesc in lista voastra dar e foarte saraca.mai sunt n si n nume, sau e pagina noua si nu ati apucat sa scrieti doar cateva???!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. nici numele meu nu apare :(:( (denisa)

    RăspundețiȘtergere
  9. numele meu este izabela si nu este trucut in lists

    RăspundețiȘtergere
  10. mai aveti si voi rabdare nu puteti sa le aveti pe toate deodata

    RăspundețiȘtergere
  11. numele meu inseamna faima ! sooper............asta inseamna ca osa ajung faimos ?? ?:-P

    RăspundețiȘtergere
  12. mda nki numele meu`h nuh e:-j..

    RăspundețiȘtergere
  13. dc? nam gasit numele andrada

    RăspundețiȘtergere
  14. numele meu este mioara ce anseamna

    RăspundețiȘtergere
  15. numele denisa exista uita-te bine

    RăspundețiȘtergere
  16. numele denisa exista uita-te bine

    RăspundețiȘtergere
  17. nici numele eu nu e acolo

    RăspundețiȘtergere
  18. Eu am gasit ce semnifica numele meu, nushj ce nume ciudate avetsi voi deh nu atzi gasit!!!
    Imi place ce inseamna numele meu shi is multumita, nuh comentez atata k voi

    RăspundețiȘtergere
  19. Eu am gasit ce inseamna numele meu,sunt foarte multumita
    fiind ca inseamna iubire pentru natura.


    29 ianuarie 2010,10:42

    RăspundețiȘtergere
  20. Numele meu apare. Ma numesc Carolina. E cam rar dar tot apare. Nu stiu de ce voi nu gasiti. Nu e vina mea.

    RăspundețiȘtergere
  21. ce inseamna IORDAN dar TEODORA

    RăspundețiȘtergere
  22. Catalina inseamna pur. Este trecut in lista de mai sus.
    Am trecut mai multe nume acum. Reverificati lista! :)

    RăspundețiȘtergere
  23. nu e numele meu acolo.eu ma numesc Otilia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. numele tau iseamna : iti place albastru cauta atent si gasesti

      Ștergere
  24. numele meu e raluca si inseamna glori..ah cat ma iubesc ..si pe tine bebe:*marian:*besc

    RăspundețiȘtergere
  25. I'm Lady GaGa and i was happy for the site !!It's sweet.

    RăspundețiȘtergere
  26. numele meu e kristina inseamna.urmasul lui isus hristos

    RăspundețiȘtergere
  27. yo am un coleg MARINOS numele kui nu apare

    RăspundețiȘtergere
  28. ce tare e.....am cautat si am gasit k georgiana inseamna TARAN,,,,ha ha ha ..nu pot sa ma mai opresk din ras!!!am eo O panarama in clasa kare o Chiama asa....si se da mare prapadita....SPALACITA draq...e o javra !!!!din eco!!!!

    RăspundețiȘtergere
  29. numele denisa este si inseamna frumusete,e si numele malina ce inseamna liniste interioara,dd

    RăspundețiȘtergere
  30. am meu nu este....REBECCA ce semnifica...?!..

    RăspundețiȘtergere
  31. Nu e nici Crina nici Floriana!As fi vrut sa vad doar asa!

    RăspundețiȘtergere
  32. numele meu e madalina si imi place ce inseamna.

    RăspundețiȘtergere
  33. Numele meu nu e.Costina.. ce semnifica ? :-?

    RăspundețiȘtergere
  34. cerasela nu este in lista ce inseamna

    RăspundețiȘtergere
  35. frate claudia inseamna schiop nu e corect bn andreea mai marge dar claudia=schiop.............si cum Robert=faima....ha am cun eu un baiat Robert si e cel mai prost copil ..:)):)):))

    RăspundețiȘtergere
  36. pe mine ma cheama florentina al 2 nume al meu.si am aflat ce inseamna faoarte frumos.super.Chiar imi place numele acesta.

    RăspundețiȘtergere
  37. va place numele meu? numai k iubitul meu e tiberiu si eu gabriela :D

    RăspundețiȘtergere
  38. Stie cineva ce inseamna numele sarbesc de baiat DARKO?

    RăspundețiȘtergere
  39. numele Miruna nu este..... vacilor!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  40. soooper mie imi place ce srie despre numele meu:**

    RăspundețiȘtergere
  41. Raluca - Glorie tare!!! Dar as fi mai fericita dak as fi gasit si Lacramioara.

    RăspundețiȘtergere
  42. am cautat un nume putin diferit dar nu exista,se poate afla in vreun fel?Numele ar fi:Miron.

    RăspundețiȘtergere
  43. si ce dak inseamna taran cine e de vina ca tu te`ai nascut taran ?

    RăspundețiȘtergere
  44. numele meu este Georgiana ....sunt taran ,dar asta nu este adevarat:D

    RăspundețiȘtergere
  45. numelele viorel tot nu e scris

    RăspundețiȘtergere
  46. numele meu inseamna stralucitoare atunci sunt stralucitoare

    RăspundețiȘtergere
  47. ma numesc ermina,este un nume fo arte rar dar ar fi trebuit sa va interesati mult mai mult daca ati facutun site pe aceasta tema.

    RăspundețiȘtergere
  48. oana=gratia favorita,denisa=frumusete=sunt frumoasa si gratioasa

    RăspundețiȘtergere
  49. Eu sunt razboinic-Andreea

    RăspundețiȘtergere
  50. si numele meu?!!!!!!!!!!!!!!!!
    sunteti niste rai!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  51. wtf numele inseamna sfant (raul) ce naib... ieu nu am mers la biserica in viata mea=)))) cica sfant

    RăspundețiȘtergere
  52. DENISA=frumusete;MIHAELA=cine se aseamana cu Iehova

    RăspundețiȘtergere
  53. alina inseamna nobil !!!!!!!!!!!
    ahhhhhhhhhhhhhha !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  54. numele pufulet nu este in lista de ce

    RăspundețiȘtergere
  55. numele iuliana nu este in lista...dk?:-?....

    RăspundețiȘtergere
  56. ce inseamna numele niculina?

    RăspundețiȘtergere
  57. numele meu nu esxista...al meu este Ruxandra... si mai sunt multe care nu se gasesc aici

    RăspundețiȘtergere
  58. super tare denisa inseamna frumusete iar la pritena mea cea mai buna scrie descendentul lui jupiter foooooooaaaaarrrrrrrrrttttttttteeeeeeee ttttttttaaaaaaaaaaaarrrrrrrrreeeeeeeeee !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  59. numele alina=nobil.iulia=descendentul lui Jova.
    mumele mihaela=Cine se aseamana cu Dumnezeu?
    adrian=Unul din orasele Adria, din nordul Italiei". tudor=regele oamenilar.

    pentru cei cu numele tudor sa nu credeti ca sunteti regii oamenilor daca asta inseamna numele vostru!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  60. mai puneti si alte nume cum ar fi:nume turcesti :D(tnx:D)

    RăspundețiȘtergere
  61. suuuper is darul lui Dumnezeu :X fratemiu e razboinic si unchimiu e zeul razboiului :X:X:X:X si ink nu am zis decat cateva :P
    Ce familie cu nume super am :X
    app nu ai trecut numele Matei sau Abraham(nush ce originalitate are da in fine :)))

    RăspundețiȘtergere
  62. vreau sa stiu numele IDIANA ce semnificatie are multam

    RăspundețiȘtergere
  63. nici numele meu nu este:((
    Ma numesc Daria

    RăspundețiȘtergere
  64. nici numele meu nu este in lista voastra ma numesc Anastasia

    RăspundețiȘtergere
  65. nici numele me nu apare >:P

    RăspundețiȘtergere
  66. da cum adica numele meu inseamna horn?? ce e asta?

    RăspundețiȘtergere
  67. da cum adica numele meu inseamna horn??? ce e asta?

    RăspundețiȘtergere
  68. ma numesc andreea-madalina cum numele meu poate insemna si iubirea fata de natura si razboinic?

    RăspundețiȘtergere
  69. Haaaaaa!ce inseamna george!ce misto!ia stai,ce inseamna vlad?

    RăspundețiȘtergere
  70. numele meu inseamna crin? ce tare asa scrie si pe altt sait.

    RăspundețiȘtergere
  71. Din cate stiu eu,numele meu inseamna "venerat" si se gaseste,si "imparat".SEBASTIAN

    RăspundețiȘtergere
  72. Lavinia ke inseamna????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    RăspundețiȘtergere
  73. frumos foarte frumos din partea mea

    RăspundețiȘtergere
  74. numele meu inseamna ''stralucitoare''

    RăspundețiȘtergere
  75. numele meu inseamna frumusete.... si a fostului meu prieten taran...ce tare chiar i se potriveste ...

    RăspundețiȘtergere
  76. numele meu inseamna....SERGIU=A SALVA....:)):))

    RăspundețiȘtergere
  77. DARIA ce inseamna???? ca nu este!!!

    RăspundețiȘtergere
  78. numele meu nu e in lista

    RăspundețiȘtergere
  79. raza secundarului ceasului este de 6.5 cm calculati;perioada secundarului,fecventa secundarului

    RăspundețiȘtergere
  80. dar numele iasmina ce inseamna ?

    RăspundețiȘtergere
  81. numele meu ce inseamna?ADINA

    RăspundețiȘtergere
  82. PE MINE M CHEMA IZ SI NUMELE MEU NU E ACOLO!!!!OF!

    RăspundețiȘtergere
  83. pe mn ma cheama IOANA dar toata lumea imi spune INNA de mica si as vrea sa stiu sa numele Inna ce semnifica.

    RăspundețiȘtergere
  84. mda .. numele meu e beatrice .. inseamna calator .. alceva mai bun nu se putea ? :D

    RăspundețiȘtergere
  85. al meu inseamna ''Domnul e puterea mea'':x:x:x:X:X:X:x

    RăspundețiȘtergere
  86. adelina=nobil,iar andreea=razboinic imi place

    RăspundețiȘtergere
  87. daniel,uau...(sunt sarcastic,dar ma cheama daniel),numele eu inseamna Dumnezeu e judecatorul meu

    RăspundețiȘtergere
  88. multe nume nu sunt.nu ma astept ca numele meu sa fie.ma cheama ''ileana''.pe mama o cheama mihaela si nu e nici o iehova.

    RăspundețiȘtergere
  89. este cel mai frumos nume de peste toata lumea:RAZA SOARELUI este magnific.

    RăspundețiȘtergere
  90. INI PLACE CE INSEAMNA NUMELE MEU CHIAR DACA NU SUNT CEA MAI RAZBOINICA PERSOANA DIN LUME

    RăspundețiȘtergere
  91. cristiana semnifica ca numele cristina??????????????????????????????????????????????????????????ca nu apareeeeee!!!!!!!!!:(

    RăspundețiȘtergere
  92. pe mine ma cheama Emilia si spune ca sunt dornica , mi se potriveste la cat de dornica sunt in orice fac sooper dar se putea si mai bine

    RăspundețiȘtergere
  93. numele inseamna cultivator de Fasole nu prea imi place mmm................. Fabiana.

    RăspundețiȘtergere
  94. Buna eu ma numesc Patricia si numele meu inseamna nobil...foarte frumos,am observat ca numele Sulfina,Sandu,Nora nu sunt...poate le adaugi sunt curioasa ce inseamna...MULTUMESC!:)

    RăspundețiȘtergere
  95. numele meu reprezinta liniste interioara...:)))

    RăspundețiȘtergere
  96. As vrea sa va intreb ce inseamna EDUARD.Am un baietel foarte destept dar foarte REBEL.

    RăspundețiȘtergere
  97. ma numesc iuliana, si nu mi-am gasit numele in aceasta lista...ma poate ajuta cineva? ;)

    RăspundețiȘtergere
  98. sunt mandru de numele meu,ma numesc andrei si-mi pare bine cas razboinic fiinca joc metin :))

    RăspundețiȘtergere
  99. numele meu inseamna " semn ceresc " imi plake

    RăspundețiȘtergere
  100. numele meu inseamna a se asemana cu dumnezeu!!
    imi place

    RăspundețiȘtergere
  101. numele meu reprezinta binecuvantarea lui dumnezeu..:D

    RăspundețiȘtergere
  102. eu sunt claudia si la mine rea schiop

    RăspundețiȘtergere
  103. ce semnifica numele titel?

    RăspundețiȘtergere
  104. numele meu inseamna razboinica cea mareata :)) ce tare;;)

    RăspundețiȘtergere
  105. al meu inseamna mic.k tare!!!nici nu inteleg in k fel sunt mica.la intaltime?nuuuu,doar am1,60m

    RăspundețiȘtergere
  106. eu sunt denisa si sunt frumusete dadadada fratele meu e darul lui dumnezeu!

    RăspundețiȘtergere
  107. Ma cheama radu ionut.Nu stiam ca se fac chiar asa de bine numele ...radu=vesel chiar asa este ionut=binecuvantarea lui Dumnezeu am rar probleme
    Mersi mult cel care a facut siteul.

    RăspundețiȘtergere
  108. numele meu inseamna <> sssuuupppeeerrr!!!

    RăspundețiȘtergere
  109. Numele meu inseamna > FRUMUSETE

    RăspundețiȘtergere
  110. numele meu == Andreea inseamna razboinik :)) si ioana celalalt nume = inseamna BINECUVANTAREA LUI DUMNEZEU :x :))

    RăspundețiȘtergere
  111. numele meu ioana inseamna bine cuvantarea lau dumnezeu

    RăspundețiȘtergere
  112. Stiam ca numele meuuu nu este :))) pentru ca e din alta tara ... Ma cheama alexander dar o sa o iau ca pe alexandru acolo deci numele meu inseamna protector al oamenilor :D ca si cum ar fi un inger pazitor :)) tareeeeee

    RăspundețiȘtergere
  113. pai apare numele numai al cui este mai important sau care reprezinta ceva:D:X:X nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere
  114. poi ... eu am aflat vlad=regula :X :X asa sunt deci sunt foarte multumit de acast site osa recomand :D

    RăspundețiȘtergere
  115. eu sunt ilinca GUTU SI NU APARE NU-i corect furaciosilor! Cautati-ma pe Danaida_72@yahoo.com va rog n-am prea multi prieteni si a-si vrea sa-mi fac

    RăspundețiȘtergere
  116. ieee numele meu inseamna a salva !!

    RăspundețiȘtergere
  117. numele meu inseamna (raza suarelui) (((((((((((((((((((((:

    RăspundețiȘtergere
  118. ooo eu CALIN=PUR :D:D:D:D ;)

    RăspundețiȘtergere