sâmbătă, 29 august 2009

Statusuri despre prieteni si prietenii !





Vrei un status despre prieteni si prietenii ? Te-ai certat cu un prieten si vrei ca el sa realizeze ca a gresit? Te intelegi foarte bine cu cineva si vrei sa iti arati cat de multi tii la el/ea ? Aici avem cele mai misto si dragute statusuri despre prieteni si prietenii ! Descrie relatia ta de prietenie printr-un status ca urmatoarele!

Arata-le aprecierea ta prietenilor tai prin intermediul statusului despre prieteni ales de tine de la noi de pe site !Nu te-ai convins inca de faptul ca avem cele mai superbe statusuri de prietenie ? Intra in lumea statusurilor despre prieteni si prietenii cu un singur click!


  • Nu ma judeca pentru ca tu nu poti fii ca mine !
  • A friend in need is a friend indeed!
  • Prietenii vin si pleaca, doar cei fideli raman!
  • Rudele ti le da Dumnezeu, prietenii ai dreptul sa-i alegi! Am ales ce-am vrut!
  • Un prieten bun ca tine, trage la un om ca mine!
  • Radeam ca un ciob de-o oala sparta pana sa apara tigaia! =))
  • Singura modalitate de a avea un prieten, este ca tu la randul tau sa fii un prieten!
  • Un prieten este un singur suflet impartit intre doua trupuri!
  • Nu judeca un om dupa greseli, ci dupa prietenii!
  • Arata-mi cu cine te-mprietenesti ca sa iti spun cine esti!
  • Suferinta nu e cauzata doar de dragoste, ci si de prieteni!
  • Un prieten adevarat e cel care pune in fata lui orice pericol ca sa te scuteasca pe tine!
  • Cel mai bun prieten e cel care si-ar da si viata pentru fericirea ta, nu care ti-ar lua viata pentru niste bani!
  • Prietenii ti alegi, asa ca nu te grabi!
  • Un prieten bun e cel care te ajuta cand ai nevoie, nu dupa ce nu mai trebuie!
  • Un prieten este un dar care ti-l acorzi tie!







Articole similare:




110 comentarii:

  1. foarte frumoase...dar ar fi mai bine dak ati pune mai multe..mult mai multe

    RăspundețiȘtergere
  2. bey sunt foarte folositoare.....really:P

    RăspundețiȘtergere
  3. ff frumoase felicitarri celui(a) care la postat

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place...tzinetzi-o tot asha...

    RăspundețiȘtergere
  5. nice*...tot asha so tinetzi.........

    RăspundețiȘtergere
  6. Un prieten vede tristetea din ochii tai, in timp ce ceilalti se lasa pacaliti de zambetul tau.

    Am O Singura Prietena Care Imi vrea Doar Bine :X !!!

    Nice...Tineti`o Tot Asa;)

    ubb` Prietena Mea Care E K Sora Mea :X !!!


    Te Iubesc Fha Danuts`o !!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Prietenii sunt cei care iti sunt aproape!
    Nu cei care te barfesc pe la spate...
    Atunci cand ti-e greu, iar ceilalti au plecat...
    Cel ce ramane e ADEVARAT!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. :-bd bv perfect
    [;x]
    te ube Luci
    de la Annie

    RăspundețiȘtergere
  9. yubesc dar nu iubesk pe oricine iubesc o fata dar nu sunt gay ...sunt o fata simpla care iubeste o fata la fel de simpla...ceea ce inseamna ca o prietenie adevarata este una care tine si una care nu se rupe...ca in cazul meu...ne cunoastem de 3 ani doar si deja ne spunem "surioara"ne luam apararea una la alta ...ne sfatuim...suntem...................nu pot sa ma exprim in cuvinte.nimeni nu stie kt plang cand vad ca sta cu altcnv si cu mn.......dar imi revin si ii spun ei supararea si ne intelegem...incercam SA NU RUPEM FIRUL PRIETENIEI PENTRU CA EL SE LEAGA LA LOC DAR NODUL RAMANE...dar ne intelegem si asta ma face sa merg mai departe sa contiunui cand imi este greu...O IUBESC MUUUUUUUUUUUULT PE DANUTZA...PRIETENA dar totodata cum ne spunem noi SURIOARA MEA:*:*:*:x:X:X:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  10. faine statusuri..tocmai am ramas fara prietena mea ..piciu meu (asa ii spuneam) .. e foarte greu.nu ma gandeam niciodata ca va fi asa de greu ..dar asta e viata merge inainte..asa ca tine'ti de prietenii care ii aveti :(..
    Te iubesc mult :* :(

    RăspundețiȘtergere
  11. imi place cum ginditsi xD

    RăspundețiȘtergere
  12. prietena mea e unika sh unika va raminea....o iubesc mult shi mereu sint alaturi de ea la bine shi la rau...te besc Nycutza.....

    RăspundețiȘtergere
  13. mistO .. sa o tineti tot asa :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Si eu am o prietena;
    O cheama Alina ;
    Si o iubesc ;
    Nu sunt pe invers ;
    Dar, imi este ca o sora .
    Te Ador sh Iubesc Sormeo . ; Prietene Pe vecie .=D :X

    RăspundețiȘtergere
  15. prietenul e un al doilea "eu"!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. prieteni adevarati...o specie pe cale de disparitie...am o singura prietena adevarata.....dar pt care as fi in stare de orice...o ador...simt ca este o parte din mn...ca o sora geamana:X:X:X:X...prietenii sunt cei iti sunt alaturi la bn si la rau...invata sa ii alegi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. рrietenu adevarat la nevoie se cunoaste !...

      Ștergere
  17. Sunt foarte frumoase... dar pacat ca y nu am parte de asa prieteni... sunt mai mult singura :( si pe zi ce trece ma simt mai pesimista...:(( si va sfatuiesc sa aveti grija pe cine aveti langa voi ca se poate sa nu fie asa cum pare;) ca asa am patit si y si acum imi pare raw ca am avut incredere intr-o persoana...:( care m-a dezamagit foarte tare :(( .

    RăspundețiȘtergere
  18. sunt frumase la fel ca si prietenia...dar din pacate prietenia in zilele noastre e de scurta durata...persista gelozia....ura....e foarte greu de gasit un prieten adevarat....dar daca lati gasit si sunteti convinsi .....pastratil...pentru ca el e ca o bucata din noi....iar noi fara aceasta bucata nu suntem intregi...succese la toti...

    RăspundețiȘtergere
  19. statusurile sunt superbe....va multumim...

    RăspundețiȘtergere
  20. :):)
    :


    prietenia adevarata nu te uita:X

    te iubesc mony
    rocsy
    sorina >:D<

    RăspundețiȘtergere
  21. sunt super adevarate statusurile!!!!~~~~~~~~~~~~~~

    RăspundețiȘtergere
  22. Prietenia este cel mai de pret lucru...
    Am vazut o fata care o zis o poveste de prietenie asemanatoare cu a mea...
    Asa is eu cu cea mai buna prietena...Ne cunosatem deja de 10 ani..... la îceput era o prietenie ca si alealalte nu vedeam nimic special la noi dar cu timpul am început sa ne apropriem din ce în ce mai mult...si akm nu ne mai spunem prietene una la alta nici nu cunoastem acest cuvant acum suntem SORE acest cuvant cand mi la zis prima data am început sa plang si atunci iam zis "O SA FIU TOT TIMPUL AICI PENTRU TINE SORO" noi doua si acuma cand ne gandim ce am trait toate bolunzeniile care le-am facut ne punem sa radem..si cand ne amintim prima zi cand ne-am cunoscut toate detaliile tr sa te zicem...tot,tot stim nu am uitat chiar si cum eram imbracate tot...aceasta zii o fost foarte imporatanta pentru noi...nu o sa o uitam niciodata..si de atunci noi suntem SORE si asta pentru totdeauna...
    Deci asta era ptr cei care nu cred în prietenie..prietenia poate sa te faca sa uiti o dezamagire în dragoste tot...Deci incercati si o sa vedeti...TE IUBESK FLORINA:x:x

    RăspundețiȘtergere
  23. prietenia este un ocean ,ce toti vor sal treak,dar pana la malul ecelalalt ,majoritatea se ineaca

    RăspundețiȘtergere
  24. nu ma mai intereseaza
    orikm jtiu ca nu iti pasa
    doar atunci cand te ajut
    si niki macar nu miai recunoscut:((:((....te iubesc deea:X:X:X...si nu vreau sa ma cert cu tine:((:((:(((:((:((:((:((

    RăspundețiȘtergere
  25. iarta-ma dragutzo daca mai fi crezut si u poate nu ne certam ...esti dragutza niko...

    RăspundețiȘtergere
  26. Am si eu o prietena fff buna asi face orce pt ea doar k uneori simt k e nu tine la fel la mn ne certam fff des dar ne impacam ff repede nu putem sta despartite moolt timp,cat despre un alt pr st profund dezamagita in fine asa e viata bahy sa va dau un sfat nu mai va tineti atat dupa pr cine e pr adevarat te cauta nu poate sa seta fara u asa am facutsi eu pana la urma cine ma vrea ma place asa stiti vb alata mama nu mai face app dak vreti sa vb id-urile mele st:ciucalatadoolcika si angelito_lochito pwpishei

    RăspundețiȘtergere
  27. bhaaa frateee...ce de prieteni avetzi voi sa mor eu:)))nu va mai laudatzi k avetzi prieteni buni...prietenia e un cuvant mare...nu va mai laudatzi..prietenii nu exista...exista doar z******* cu 2 fetze...nu mai exista prieteni din anul 900 inaintea lui Hristos:) salutare bai:))

    RăspundețiȘtergere
  28. O prietenie adevarata este atunci kind persoana aia te respecta ca personalitate shi nu te folaseshte pt bani...

    RăspundețiȘtergere
  29. am si eu o prietena sau am avut nu mai stiu m-am certat cu ea si acum nici nu vrea sa mai vb cu mine tin ffff mult la ea ca la o sora si mie greeeeuuuu fara ea dar asta ee :( :( :(

    RăspundețiȘtergere
  30. staturile imi plac...bravo!!!

    RăspundețiȘtergere
  31. foarte frumoase!!:)cat mai multe sa fie!

    RăspundețiȘtergere
  32. nice work!!!! "prieteni" nu se mai poate spune asa ceva in ziua de azi caci pana la urma nu o sa mai fie prieteni ci dusmani.. asa i in ziua de azi ce pot sa spun .....gelozia,invidie si multe altele strica asa spusele "prietenii":(

    RăspundețiȘtergere
  33. da ai dreptate si eu is in aceiasi situatie mi-am pierdut prietenii , din cauza invidiei care o au pe mn, sau cel putin o parte din ei!!sad!!:(

    RăspundețiȘtergere
  34. Cel mai mult pe lumea asta inafara de familie imi iubesc surioara mea de suflet A....am fost alaturi de ea cand a avut nevoie de mine...atunci cand iubesti pe cineva cu adevarat..[precizez nu sunt pe invers:))]..ai face totul pentru acea persoana ca ea sa fie fericita fara sa-ti pese de tine.Sfueri si tu cand ea se simte rau..si iti dai seama cand ii este rau chiar daca zambeste..cum imi dau eu seama..in fiecare zi.

    RăspundețiȘtergere
  35. o prietenie adevarata inseamna o prietenie in kare cele doua persoane sa aiba incredere una in cealalta........daka una dintre ele se indoieste de cealalta inseamna ka acea prietenie este una falsa

    o prietenie falsa duce la durere nesfarsita..asa ca...nu te lasa pacaliti de zambetul lor..am patit'o pe pielea mea:-<...Crisa..=(( pa

    RăspundețiȘtergere
  36. Da se poate de spus ca mai sunt prieteni adevarati dar rare ori poti sa intilnesti unul de acesta........cel mai greu este cind ai un prieten dar cineva se baga in prietenia ta........asta am patito si eu simi pare foarte rau dar asa este nu am ce face....

    RăspundețiȘtergere
  37. sunt foarte frumoase statusurile acestea ... pacat ca eu nu am avut parte de o asemena prietena :(:(( am si plans cand am citit statusurile sii comentarile de la celelante persoane :D am avut o prietena buna dar m-am certat cu ia dintr-o prostie o creea ca o sora dar fra folos ... acm cred ca ia ma folosea mai demult ( stiu este amuzand faptul ca avem si un copac in care vara ne urcam sa luam corcoduse :)) ) dar acm copaul acela il uras ... am prea multe amintiri cu aceea fata ... am sa incerc sa uit tot ce sa intamplat


    UN SFAT PT CEI CRE AU BFF : IUBITIL DOAR ESTE UN PRIETEN FF BUN CARE SIAR DA VIATA PT VOI SI ESTE EREU LANGA TINE ....

    UN SFAT CELOR CARE NU AU INCA UN BFF : AVETI GRIJA PE CINE ALEGETI SA NU ISI BATA JOK DE VOI SI SA MINTA :|

    RăspundețiȘtergere
  38. Prietenia e cel mai frumos lucru castigat :x Cand ai prietenii aproape te simti mai sigur,mai increzator... Cand ii pierzii :(( e oribil... Un sntimet urat peste care nu treci asa de repede... Stai inchis/a in camera si iti aduci aminte de clipele frumoase,de cand radeati la glume chiar dak nu le intelegeati si cel mai frumos e cand iti aduci ca acea persoana tia devenit ca o sora/un frate... Incepi sa pretuiesti mai mult cadourile primite de ziua ta ,de craciun ,de martisor ! Atunci iti trece prin cap daca si prietena/prietenul tau face acum acelasi lucruu ... Ai capul plin de ganduri relee ,ochi plini de lacrimi si te gandesti ca ar fi mai bn sa te omori... Nu o face.. Poate osa va impacatii ... Dar tocmai cand te calmezi si ai incredere ca osa va impacati... Te duci la magazin ... si o/ il vezii cu altcineva.E oribil ... ! Si atunci prin cap iti trece intrebarea : "Oare chiar era cea mai buna prietena/cel mai bun prieten al meu ?" ... :x :(((((( Scz dak e prea trist... dar doar asta am in cap acum :(

    RăspundețiȘtergere
  39. stiu cum ii sa nu ai prieteni cea mai buna pretena amea ma tradat si mie dor sa fim din nou pretene

    RăspundețiȘtergere
  40. Prietenii sunt ca niste perle pretioase,iar noi suntem scoicile,care ii aparam de cei care intr-o zi vor veni sa-i smulga de langa noi pentru ai vinde.

    RăspundețiȘtergere
  41. prieteni sunt prieteni la bn si la rau,niciodata nu trebuie sa dea inapoi

    RăspundețiȘtergere
  42. am si o prietena kre o cheama Korina si imi e k o sor asi o IUBESC FOARTE MULT si knd am avut nevoie d eia ma ajutat si ne intelegem super bneeee:X:* korina este o fata de milioane prietenia este k kiokolata pt k nu te mai saturi de ei;):X:X

    RăspundețiȘtergere
  43. ce frumos ar fi sa zic sh eu k exista prieteni adevarati...dar odata sau mai tarziu toti isi arata adevarata identitate:(:(:((:(

    RăspundețiȘtergere
  44. te cunosk de o vesnicie si ne leaga o prietenie...roxy&emy&mady***

    RăspundețiȘtergere
  45. porcarii...nu exista prieteni adevarati...cel putin eu nu am asa ceva...

    RăspundețiȘtergere
  46. este cel mai frumos sa ai prieteni care sa fie alaturi de tine sh sa nu te barfeasca...adevarat se gasesc ff rar dar sunt pe pup Mary:*

    RăspundețiȘtergere
  47. sts asa mai rar gasesti...
    mai puneti ca nu stica...:D

    RăspundețiȘtergere
  48. MoNiCa LuMiNiTzA18 mai 2010 la 14:59

    Te iUbEsC.......:>
    rOxAnNa:*

    RăspundețiȘtergere
  49. f adevarate statusurile!
    ptr prietena mea cea ami buna...ptr Bilenutsa!te iubesc si multumesc k ma suporti zi de zi...imi este dor d tn...un dor mare de tot! :X:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  50. sooper:x imi iubesc prietenii...
    pretzuitzii!

    RăspundețiȘtergere
  51. Am si eu o prietena care la bn shi la rau mia fost tot timpu.....la inceput nu ne suportam acum am ajuns sa mancam din aceeasi farfurie eu sunt in spania iar ea este in romania ....vorbind cu ea pe mess...ii spunea ca as vrea sa ma duk o sapt in tara....iar ia mia zis ca usa case ei imi este deschisa tot timpu shi la orice ora....mnu multii zic chestia asta.....pooop male gabitza mea

    RăspundețiȘtergere
  52. SunT misT`oO sTs-RiLe`...;;) !!
    Am sh eu o prieteNa..8->..Pe care o adOr`..:X..PuTsSsa mEa..>:D:)!!..:D !!
    Mereu mi`e alaturi..8->..Sh de asta o iubesC` eu..;;)!!..PerVerSa mea..8->..:X:X:X:X!!..Te iubeSc maxim..>:D..Ptr MAriuXa >:)! [ Lia & Maria :P } ;;)! :CiuSs`:*:*!!

    RăspundețiȘtergere
  53. imi plak stsurile voastre;)

    RăspundețiȘtergere
  54. sts sunt foarte tari sh io am o prietena la care tin foarte molt sh deasemenea sh ea tine la mn.ne povestim toate intamplarile sh chiar ne intelegem mai bine ca doua surorii.o iubesc enorm.pt tavyde la anca pwpyki dollki pt cea mai buna prietena:-*:-*:x:x

    RăspundețiȘtergere
  55. nu imi spune cum sa imi aleg prieteni ma, ma pricep la asta,ca dovada team ales pe tne:*:*:*:*:*:**:*:X:X:X:XX:X::))

    RăspundețiȘtergere
  56. prietenia e tradare si totodata dragoste si sprijin

    RăspundețiȘtergere
  57. O prietenie adevarata este una l o mie.o spun din propria experienta deoarece am avut o prietena fffffff buna care din pricina prietenului ei care mia facut declaratii d dragoste neam certat pt c ea la crezut pe el s na avut incredere in mn.sper k intr-o buna zii sa-si dea seama k acel baiat nea destramat prietenia si si-a batut joc de ea si de incredere ei.dar cand isi va da seama va fi prea tarziu,si chiar imi pare rau pt ea s pt mn ca la inceput am fost totul bn.:((
    sa nai incredere niciodata in baietii:(

    RăspundețiȘtergere
  58. Priatenia distrusa de un baiat

    RăspundețiȘtergere
  59. da si io ma avut o prietena pe care io o credeam adevarata dar mam inselat cand mia fost mai greuu ia se distra asa ca in ziua de azi nu poti sa ai in credere in nimeni si mai ales sate bazezi pe cineva;)

    RăspundețiȘtergere
  60. am cunoscut si eu acum cateva luni pe o fata super tare si am inceput sa ma inteleg supr fain cu ea, ne intalneam in fiecare zi, stateam prin parc pe mal pe oriunde si nu mergeam la scl cateodata doar sa ne petrecem mai mult timp impreuna:X:X dar acuma de ceva timp ea sa cam distantat de mine nu mai vb asa mult ca inainte, nu mai ne intalnim asa des...:( si ma simt foarte nasol din cauza asta pt ca eu chiar tin foarte mult la ea si o iubesk:X:(( dar ei cred ca nu ii mai pasa de prietenia noastra:( inainte tot timpu imi trm cate un msj sau ma cauta pe mess dar acum nuh sa terminat!!!:((

    RăspundețiȘtergere
  61. eu am mai multi prieteni... nu cred ca toti imi sunt adevaratzi... insa prietena mea cea mai buna a danela mea... shi i besk mult.... esti ce amai buna prietena...:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  62. nu exista prietenie adevarata..am trait cu impresia asta 7-8 de zile..am avut prietene pe care le consideram surorile mele..doar ca ajungi intr-o etapa a vietii in care realizezi ca ai mers pe un drum de unul singur...e greu sa accepti si sa crezi asta..dar odata tot trebuie sa deschidem ochii sa analizam si sa ne intrebam ...oare ea este prietena mea cea mai buna?sau sunt eu prietena buna cu ea?....
    e greu..si in acelasi timp..parca o parte din tine a plecat...!
    am renuntat la ele...( si ele la mine..la ceea ce ma asteptam s-a confirmat..un test cu un final dureros...) asta e...viata e imprevizibila...
    NIMENI NU A MURIT FARA UN PRIETEN ADEVARAT LANGA EL..

    pupici..by..sabryna

    RăspundețiȘtergere
  63. Snt foarte frumoase sh adevarate,bafta in continuare.;)

    RăspundețiȘtergere
  64. Dumnezeu mi-a dat sa vad ce este sa ai o prietena care te ajuta la orice ...........ii multumesc prietenei mele EdInA.......TE UBB

    RăspundețiȘtergere
  65. frumoase statusurile si contin unu mare adevar.Pacat ca nu am astfel de prieteni...;) crezi in ei,ii ajuti la greu,ii sprijini iar ei uita si cand ai si tu nevoie iti intorc spatele.Aveti grija ce prieteni va alegeti si mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  66. Sunt foarte thari statusurile astea:)


    ..Unele prieteni nu ar trebui sa se termine niciodata.!!:x



    ..am si eu prieteni foarte multi ..dar nu toti sunt adevarati sunt falsi ele sunt invidioase pe frumusetea mea si ka baietii ma plac pentru astfel de chestii prieteniile dispare ..fiecare din noi avem un dar si apare la momentul potrivit:X

    RăspundețiȘtergere
  67. io nuj c sa zic de prietene.....am crezut in multe fete pna akm si toate m-au tradat dar eu nu le-am tradat niciodata.....akm am mai ramas q o sg prietena kre pot spune din tot sufletul k e prietena mea cea mai buna........nuj qm sa ii multumesc pt tot c a facut pt mn......e lucru mare sa zici k ai prieteni adv....dar e trist knd zici k nu exista dar asta e adv.....si daca vreti sa aveti prietene bune respectati-le...eu nu prea respect p oricne da dzeu mi-a scos in fatza prietena adv......madutzza meea....tbsk....numai ma faci sa fiu increzatoare

    RăspundețiȘtergere
  68. Prietenia in viata unui om e cel mai ffffff lukru:):)

    RăspundețiȘtergere
  69. te iubesc crisss``:X:X:X:X:X


    de la dorraaa`:x

    RăspundețiȘtergere
  70. Am si eu o verisoara care credeam ca imi este cea mai buna preitena pana ieri cant ne-am certat din cauza unei prietene false , ea a ramas cu cu ea ptc ca pe ea o credea iar eu am plecat singura din cauza prietenei care o mintea cu nerusinare , isi batea joc de ea si o barfea pe la spate si pe mn si pe ea. Inca tin la ea dar ea se pare ca nu . Se pare ca am ramas doar doua verisoare oarecare .:( :-s

    RăspundețiȘtergere
  71. am si eu o prietema foarte buna pe care o ador

    te iubesc ade meu:x:x:x

    RăspundețiȘtergere
  72. frumos... shi eu traiesc acelashi vis am o prietena minunata suntem prietene de 7 ani totul e atat de minunat ne intelegem sunt ca nishte surori ea e dydy mea eu oana ei totul e uimitor chiar cand sunt trista shi nu par ea observa ma cunoaste mai bine ca shi mine o besk atat de mult !!!!

    RăspundețiȘtergere
  73. cand ati avut nevoie de mine,va-m ajutat cum am putut.cand am avut nevoie de voi,m'ati arucat ca pe un gunoi.acum aveti probleme,vreti sa va ajut.....:|

    RăspundețiȘtergere
  74. foarte frumoase st.chiar miau dat lacrimile fiindca miam amintit de fosta mea prietena...prietenia noastra a durat 3 ani...nu neam certat dar eu am simtit ca ea era cu mine doar din interes ...si de cind am observat .acesta am incercat sa ma indepartez de ea...fara sai SPUN vriun cuvint...aveam un gol imens in suflet .cazusem in depresie fiindca nu ma asteptasem la una ca asta....acum nu am nici o prietena ....cea mai buna prietena mii mama si surorile mele care le iubesc enorm....DAR IN ZIUA DE AZI SE INTIMPLA MEREU CA O PRIETENIE SA SE DESFACA DIN CAUZA BAIETILOR...SAU CHIAR A PARINTILOR.FOARTE GREU SA GASESTI O PRIETENA ADV..NICI NUSTII DUPA CE CRIETERII SA O CUNOSTI У ADV SAU NU ..LUMEA IN ZIUA DE AZI ATIT DE TARE SE PREFACE.......

    RăspundețiȘtergere
  75. fff frumoase statusurile mai lasatzi am si eu o prietena adevarata la care tzin f moolt si ea tsine la mine si o ubesk k prietena;):X:X:Xte ube flory:X

    RăspundețiȘtergere
  76. nu ma umplu de prieteni ca numi folosesc la nimic...am 3 prieteni simi ajung atatia

    RăspundețiȘtergere
  77. prieteni la nevoie se cunosc! si eu am multi dar ii cunosc fffffbn numai cand ma uit la ei imi dau seama ca sunt falsi

    RăspundețiȘtergere
  78. Stiti....pot spune ca si eu am o prietena buna(si atat)...pt k uneori cred k nu e asa....de ex azi ne-am certat putin...iar dupa mn sa ma impiedice sa nu plec a venit alta fata cu care am fost prietena...dar nu mai suntem...si acum cred k am facut o greseala..nu prea stiu cum sa imi aleg prietenii...un sfat cv imi dati si mie va rog??...

    App:...pan' la urma cred k cea mai buna prietena e mama...uneori pana si cel si cel mai bun prieten te poate trada:9..asa e viata...:-<

    RăspundețiȘtergere
  79. Un cerc de prieteni, nu se face cu compasul!!!!
    Iar cind vorbim despre problema ta cel mai bine ar fi sa apelam la vechiul proverb:
    Fati prieteni noi-Dar nui uita pe cei vechi!!!
    Indiferent ce spun altii...
    by Didu

    RăspundețiȘtergere
  80. am un prieten k un frate ne intelegem foarte bine si k toti prieteni ne mai certam dar el stie cum sa ma fak sa imi treak supararea imidiat.acum avem amn2 prietene si ne intalnim undeva la tara in weekend petrecem si ne distram.dar ma gandesc k o data si-o data prietenia asta a noastra kre e foarte stransa va lua sfarsit si nustiu dc imi trec prin kap astfel de ganduri oare pt k ne intelegem mai ceva decat ma inteleg cu fratiii mei? niste sfaturi

    RăspundețiȘtergere
  81. DA intr-adevar prietenia este un lucru mare si sunt foarte putini care se dovedesc a fi prieteni adevarati...si ca sa iti cunosti cu adevarat un prieten este sa treci si prin bine si prin rau alaturi de el...;)

    RăspundețiȘtergere
  82. putin mai inaite jucam un rol principal in viata prietenei mele, eram ambele ca niste surori. o sustineam in clipe grele, fiindca multe le-avut. acum insa... totul a fost in trecut, e fericita, si ma bucur enorm pentru ea, dar oare prietenii exista doar pentru clipe grele??? a uitat de mine, niciodata n-am crezut ca prietenii iti pot prvoca atita durere. oricum o iert, pentru ca daca n-as ierta-o ce fel de prietena as fi eu?

    RăspundețiȘtergere
  83. todeauna credeam ca toti imi sunt prieteni dar eii fiecare ma tradau e greu sa iti alegi un prieten dar cind il alegi trebue sa stii cine este el cu adevarat eu ma bucur ca amo prietena in care am incredere Cristina besQ mult papuso

    RăspundețiȘtergere
  84. prietenia nu o dovedestidoar ca sa fii prietena prietenia o dovedestiprin fapte si prin inimaprietenia putem sa zicem e mult pentru un om dar putin pentru cei ce nu au prieteni sa pastrati ceea ce aveti dar sa alegeti cum trebue eu deja am facut o greseala am ales incorect pastrati ceea ce aveti

    RăspundețiȘtergere
  85. wow ce multi prieteni aveti voi :)eu am avut o prietena la bine imi era aproape si la rau nu :(o credeam ca si sora mea :(pana intr`o zi
    :(( :(( eu imi imparteam cu ea pana si mancare la scoala dar daca vorbeam cu alte fete era geloasa si invidioasa :(acum niki nu vreu sa mai aud de prieteni :(( ne`am certat din cauza ca ea mi`a dat nr meu de telefon la toti colegii din clasa si cand am intrebat`o daca ea l`a dat a zis ca nu :(( :(( dar minciuna are picioare scurte:) ca la ce prieteni am avut nu imi mai trebuie dusmani :(( :(( daca vreti sa devenim prieteni aidiul meu de meesss este : deutza_deutza2011 as fii bocuroasa daca mi`as face prieteni noi :*:*

    RăspundețiȘtergere
  86. buna sunt f frumoase sts-urile si adevarate....Am si eu o prietena andreea o cheama tin f mult la ea o iubesk mult ca pe sora mea dar acm de cateva zile nu vb cu mne dintr-o prostie ne-am certat.:((
    Sunt foarte suparata si nu stiu cum sa fac sa ma impac cu ea te iubesk deea:X

    RăspundețiȘtergere
  87. pana mea...:))

    am prietena MAGDA si oa dor nu ii pot spune ca e cea mia buna prietena vai de mine ca imi da aur...pt ca ne certam in fiecare zi :))=))si ne impacam dupa 2 min:))e asta e viata trebuie traita:*:X

    RăspundețiȘtergere
  88. am si eu o prietena Lily ne cunoastem de 12 ani dar nu am fost din totdeauna cele mai bune prietene eu o iubesc foarte mult(nu sunt pe invers) tin la ea k la o sora dar simt k ea nu are incredere in mn si ma refuza mereu.Ne certam mereu dar ne impakm foarte repede!!! Nush ce sa mai fac si pana la urma cred k o sa ma cert q ea asta este viata merge inainte....

    RăspundețiȘtergere
  89. imi pare bine ca am reusit sa gasesc un site cu adevar

    RăspundețiȘtergere
  90. am si eu o prietena foarte buna pt ea mi-as da si viatza pt ca ea a fost alaturi d mn si la bn si la greu si nici eu nu as putea sa o las de aceea o iubesc foarte mult si o voi iubi toata viatza mea....numele ei este Adyna te iubesc zanik mea:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  91. Am o pr foarte buna ne cunoastem de cand eram f mici si acm un an a plecat in Anglia imi este enorm de dor de ea si numar yilele si saptamanile pana la vara cand o sa vina in tara o iubesc mult !!!!! :X Mia fost foarte aproape mereu si o astept cu bratele deschise!!!:* pupici Denisa astept sa vi .

    RăspundețiȘtergere
  92. superrr statusuri:D:D:x

    RăspundețiȘtergere
  93. Cel Mai Frumos Lucru De Pe lume Este Sa Ai Prieteni !!!! Shi tu sa sti sa te porti cu ei si ei cu tn !!! AsA este in Viatza

    RăspundețiȘtergere
  94. super statusuri despre prietenie
    sunt ff frumoase

    RăspundețiȘtergere
  95. mai lasatima cu prieteniile voastrea..k ma plictisiti...eu am o prietena i dak ma supara ast sa vine ea la mine ma duc si eu da rara..hai k vam pupat;)

    RăspundețiȘtergere
  96. Un prieten adevarat e langa tine cand ai nevoie de ajutor,un prieten stie cand ti-e sufletul trist,stie cum sa te faca sa zambesti, e langa tine la bine si la rau.....

    RăspundețiȘtergere
  97. azi e greu sa mai ai prieteni adevarati. credeam ca am prieteni dar din pacate realizez ca nu am. de accea nu mai caut compania lor.de akum voi invata sa fiu mai atenta. in prietenile mele eu am fost intotdeauna cea care a aparat, a ajutat, a telefonat, a sperat, si...... a iubit. si dupa tot eu am fost vinovata. mam saturat. gata. mai bine stau simgura

    RăspundețiȘtergere
  98. Tzine minte ca in viata n`ai prieteni adevaratzi.
    K sa obtzii asa ceva trebuie sa te zbatzi
    Invata ca esti singura! Invata sa te luptzi!
    Si orikt de greu ar fi. SA NU RENUNTZI !

    RăspundețiȘtergere
  99. Am avut si eu o prietena..era tot pt mne..dar ma uitat din cauza unei persoane care inainte nu o suportam nici una dintre noi.Acum realizez cat de greu e sati pierzi cea mai buna prietena.Imi lipsesc foarte mult acele momente minunate in care faceam tot felu de nazbitii.Eram ca doua surori de nedespartit,eram totul pentru ea si as vrea sa fie la fel ca inainte...

    RăspundețiȘtergere
  100. Un prieten bun ca tine trage la un om ca mine!!!

    RăspundețiȘtergere