vineri, 21 august 2009

Poze modele tatuaje pentru baieti




Deoarece in postul anterior am dat o mica mana de ajutor fetelor, am decis ca este timpul sa postez si niste poze cu modele de tatuaje pentru baieti! Cu toate ca tatuajele au devenit din cel in cel mai ravnite in ultima vreme, eu tot nu am ajuns sa am unul desi mi-as dori cu siguranta. Totusi, consider ca prin postarea acestor modele pentru tatuat, voi ajuta putin barbatii in alegerea sau imbunatatirea unei idei de tatuaj.

Lumea modelelor si a tatuajelor te asteapta! Alege-l pe cel care iti place sau macar uita-te fiindca este foarte probabil sa iti vina vreo idee buna in legatura cu tatuajul pe care vrei sa ti-l faci!











Articole similare:




6 comentarii:

  1. Daca mi-as face vreodata un tatuaj mi-as face un leu pe umar :D

    RăspundețiȘtergere
  2. pai dc nu iti faci ca este acum un nou tip de vopsea pe baza de apa si a fost adusa si in Romania

    RăspundețiȘtergere
  3. am un prieten care si`a tatuat leul...si chiar imi place cum ii sta :x

    RăspundețiȘtergere
  4. EU am pe umar masca aia de killer

    RăspundețiȘtergere
  5. vreu si ioooo unul dar nu ma lasaù

    RăspundețiȘtergere
  6. eu vreau sa imi fac o bara de salam si o paine pe piept;;)

    RăspundețiȘtergere