marți, 5 ianuarie 2010

Filme romantice bune - Filme pentru indragostiti




Filme romantice bune sau filme pentru indragostiti, asta este ceea ce cauta majoritatea lumii acum. Iar din cauza ca imi plac acest genuri de filme am decis sa fac un top al filmelor romantice bune dar si a filmelor pentru indragostiti.



Sper sa va placa si voua si sa fiti de acord cu el, iar daca aveti si alte sugestii, sa stiti ca toate sunt binevenite, atat timp cat sunt facute intr-o maniera draguta.
Printre filmele care le-am vazut si care mi-au placut destul de mult, se numara urmatoarele filme cu indragostiti:
...

  • The notebook
  • A walk to remember
  • Pe aripile vantului
  • Casablanca
  • Titanic
  • Jerry Maguire
  • Love actually
  • If only
  • Sweet november
  • Ghost
  • An affair to remember
Din pacate nu am pus trailer la fiecare film de dragoste recomandat, fiindca stiu ca 99% dintre voi ati auzit deja de youtube si il veti cauta singuri. De asemenea, nu prea imi place sa descriu despre ce anume este vorba intr-un film, fiindca dispare farmecul.
Totusi, sper sa ramaneti la fel de placut impresionati cum am ramas si eu cand am terminat de vizionat aceste filme romantice extrem de bune!

La cat mai multe filme romantice bune pentru indragostiti !







Articole similare:




Un comentariu:

  1. alte filme care merita vazute sunt :
    Keith
    Winker park
    My sassy girl
    P.S: I love you
    Cinderella story
    Two lovers

    RăspundețiȘtergere