miercuri, 4 ianuarie 2012

Esarfe la moda dame femei




Esarfe la moda dame femei

A venit sezonul rece iar eu am ajuns la concluzia ca nu voi mai umbla cu gatul gol (concluzie trasa dupa o raceala zdravana) asadar am facut un post special despre esarfe. Cel mai mult imi plac esarfele de matase pentru ca sunt foarte fine si catifelate, iar de asemenea, culorile imi iau ochii! Nu stiu ce parere aveti voi despre esarfe dar eu zic ca se potrivesc cu orice tinuta. Daca vrei le poti purta la o tinuta office, iar daca nu, le poti purta la o tinuta casual. Ideea e ca se merita sa dai banii pe cateva esarfe pentru ca le poti asorta foarte usor la orice tip de tinuta.

Bineinteles ca sunt o multime de modele de esarfe, intrebarea e care din acestea sunt la moda ? Nu doar dungile si carourile ci si modelele florale sunt in voga, cel putin la esarfele pentru femei. Ca sa intelegeti mai bine, am pus si niste poze cu esarfe din matase naturala foarte frumoase si colorate. Sper sa va incante privirile!









Articole similare:




0 comments:

Trimiteți un comentariu