vineri, 23 martie 2012

Camasi barbati modele Zara




Camasile barbatesti isi au rolul lor, chiar daca nu toti dintre noi le iubim in aceeasi masura. Totusi, ideea este ca o camasa arata mult mai bine decat un tricou si iti da un aspect profesional. Indiferent daca esti barbat sau femeie, cateodata mai suntem nevoiti sa purtam camasi. Unii dintre noi le poarta zilnic la lucru, altii doar in ocazii speciale, indiferent de motiv, concluzia este ca in final tot avem nevoie de cateva camasi bune prin dulap.

Ce modele de camasi barbatesti se poarta ?

Printre modelele cele mai populare se numara camasile pentru barbati cu modele in carouri sau in dungi, dar sunt la fel de indragite chiar si modelele mai simpliste.

Eu personal prefer o camasa cu un design simplu, fara prea multe briz-brizuri pe ea, o camasa care sa ma reprezinte. Bineinteles, gusturile nu se discuta, fiecare este liber sa aleaga ceea ce crede ca i se potriveste mai bine.

Am observat ca cei de la Zara au niste modele camasi de barbati foarte dragute, iar cu toate ca nu prea imi place sa laud, pot sa spun ca am ramas placut impresionata. Imi plac lucrurile simple si probabil ca de aceea imi plac si modelele de camasi Zara. Am pus si cateva poze cu cateva din camasile barbatesti de la zara, sper sa va placa!







Articole similare:




0 comments:

Trimiteți un comentariu