vineri, 19 martie 2010

Cele mai tari jocuri din 2010 - Top 5 Jocuri pc

Postat in: , , , , ,



Top 5 Jocuri PC - Cele mai tari jocuri din 2010, toate care au printre cele mai mari asteptari. Gusturile in materie de jocuri sunt diferite, si depind de la o persoana la alta, asadar, daca aveti si alte propuneri, toate sunt binevenite!


Probabil ca nu toti dintre voi sunteti "game addicted", nici eu nu sunt, dar cateodata iti prinde bine cate un joc ca sa te mai destinzi. Sper totusi sa fiti pe aceasi lungime de unde cu mine in legatura cu cele mai tari jocuri din 2010.

Top 5 Jocuri PC de la care eu am niste mari asteptari si banuiesc ca se vor bate ca sa ajunga in top sunt :


  • Crysis 2

  • Aliens vs Predator

  • Deus Ex 3

  • Assassin's Creed II

  • Command & Conquer 4: Tiberian Twilight

Mai sunt si altele, bineinteles, dar deoarece am stabilit un top 5 jocuri pentru calculator 2010, am fost nevoita sa elimin cateva. Sunt totusi curioasa sa vad ce jocuri asteptati voi sa apara, chiar daca nu este gen shooter.

Nu am mentionat nimic de fifa, probabil ca veti fi dezamagiti ca nu se afla in acest top cu cele mai tari jocuri din 2010, dar eu mie una nu imi place fifa catusi de putin. Deci, ia sa vad ce jocuri asteptati sa apara in 2010 !











Articole similare:




0 comments:

Trimiteți un comentariu