miercuri, 3 martie 2010

Ce este o tornada - Imagini cu tornade din Romania




Ce este o tornada? - Imagini cu tornade din Romania

O tornada este un vant puternic, care are o forma aproximativ ca o palnie si are o forta destructiva deosebit de mare. O tornada se formeaza atunci cand aerul rece coboara, iar cel cald urca, astfel ia nastere "palnia".

Tornadele sunt foarte distructive, deoarece au o forta destul de mare. Tot ce intra in calea lor este distrus, nu se tine cont de faptul ca e o casa sau masina, ajunge un mare nimic la final. In functie de intensitatea tornadelor, acestea sunt clasate pe o scala numita F, la fel ca si cutremurele.

Am postat cateva imagini cu tornade din Romania pentru cei ce sunt curiosi. Fiecare tornada are o forma diferita, pe mine m-a impresionat cea de pe Marea Neagra.

Cand eram mai mica eram curioasa ce este o tornada, eram fascinata de tornade, vroiam neaparat sa vad o tornada in realitate, acum cand stiu exact cum sta treaba cu tornadele si care sunt factorii care formeaza o tornada, nu mai vreau sa vad una pe real, ma multumesc sa le vad in videoclipuri. Nu credeam ca tornadele sunt atat de puternice, dar m-am convins cat de curand cand am avut ocazia sa vad un video detaliat despre astfel de fenomene.

Putin mai jos gasiti imagini si poze cu tornade din Romania :









Articole similare:




4 comentarii:

  1. Bine macar ca la noi nu ajung valurile tsunami!
    :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte pasionat de tornade.Imi place sa le vad in videoclipuri,dar in viata mea nu as vrea sa se intample acest fenomen in Romania,deoarece sunt foarte speriat si nu as vrea sa se petreaca un incident neplacut

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu sunt interesata putin de tornade, dar la fel ca si tine, nu as vrea sa apara astfel de fenomene si prin Romania.

    Intr-adevar, e mai interesant sa vizualizezi videoclipuri cu tornade decat poze cu tornade, dar adevarul e ca intr-o fotografie poti analiza mai bine detaliile (zic eu) .

    RăspundețiȘtergere
  4. da stiu cu totii ce ziceti un unchi dameu este vanator de tornade in S.U.A. am fost si yo dar atunci am prins auna mica dar a fost fantastic (VA RUGAM SA NU FACETI ASTA ACASA LA SCOALA SAU ALTUNDEVA UNDE VATI PUTEA RANI)

    RăspundețiȘtergere