miercuri, 1 septembrie 2010

Accesorii frumoase pentru telefoane mobile




Am decis sa postez cate ceva despre accesoriile pentru telefoanele mobile, deoarece am observat ca ultima vreme sunt foarte la moda. Oarecum mi se pare si normal, ca orice alt lucru al tau, simti nevoia sa iti personalizezi si telefonul. Ei bine, daca te-ai saturat de accesoriul pentru telefon mobil pe care il ai de mult timp si deja ti se pare invechit, putin mai jos vei gasi cateva fotografii cu accesorii frumoase.

Cu siguranta vei gasi ceva potrivit pentru telefonul tau. Tine cont de culoarea, aspectul si marimea telefonului atunci cand alegi accesoriul, dar in acelasi timp ai grjia sa te si reprezinte.

Nu de mult timp am vazut la o cunostiinta, un accesoriu pt. telefon superb. Este universal, atat pentru fete cat si pentru baieti.. ma refer la niste litere din care iti alcatuiesti propriul nume, sau daca esti mai modest si iti plac lucrurile mai simpliste, alegi doar prima litera din numele tau. Asadar, daca de exemplu te numesti Ramona sau Raul, vei alege litera "R" ca accesoriu pentru telefon.

Arata foarte dragut, mai ales daca sunt de dimensiuni mici. Ceea ce regret este faptul ca nu stiu de unde le poti achizitiona, fiindca am uitat sa intreb. (Nu ma gandisem atunci ca voi scrie un post pe blog despre asa ceva..)















Articole similare:




0 comments:

Trimiteți un comentariu