joi, 17 noiembrie 2011

Camasi pentru barbati la moda in carouri sau dungi




Camasi pentru barbati la moda in carouri sau dungi

Cu toate ca a venit sezonul rece, camasile indiferent daca sunt de barbati sau de femei se numara printre accesoriile care inca sunt foarte in trend. Fiindca am vazut ca mai nou camasile nu se poarta doar la tinuta office ci si la o tinuta casual, am decis sa fac un post despre camasi barbatesti.

Am ales cateva modele diferite de camasi pentru barbati, unele in dungi iar altele in carouri, le-am selectat pe cele mai la moda modele. Am observat si faptul ca unele persoane nu stiu ce anume se poarta anul acesta si aleg modele care sunt absolut groaznice si nu ii pun deloc intr-o lumina buna. Asadar, dupa parerea mea, modelele de camasi prezente in postul acesta se numara printre camasile "bune" ale anului!

Ceea ce imi place legat de camasi este faptul ca se asorteaza cu aproape orice si arata bine (asta daca modelul este pe masura persoanei care o poarta). Putin mai multa grija trebuie sa aveti la culori, sa le asortati dupa caz. De asemenea, nu uitati sa va calcati camasile inainte de a le purta deoarece cutele se observa mult mai rapid la camasi decat la alta imbracaminte si arata urat.



Pentru cei ce iubesc "clubbing-ul" dupa cum probabil ati observat camasile sunt foarte purtate si in club. De la modele barbatesti colorate in roz pana la orice altfel de model, inclusiv cele pe care le urasc eu si anume cu GIGOLO ITALIANO scris pe spate. Personal imi plac camasile pentru barbati cu model in dungi cu maxim 2-3 culori (nu mai multe pentru ca deja devine curcubeu si nu mai o pot considera camasa). Sa nu uitam si faptul ca de multe ori o camasa simpla arata mult mai bine decat o camasa cu 321 de modele si culori. Incercati sa asortati camasa cu restul accesoriilor care le purtati, incepand de la pantofi, pantaloni pana la jacheta/sacou/cravata.

In functie de preferinte, va prezint camasi barbatesti in carouri si in dungi, alegerea ramanand la indemana voastra.









Articole similare:




0 comments:

Trimiteți un comentariu