luni, 7 noiembrie 2011

Paltoane femei dame - modele de iarna ieftine




Paltoane femei dame - modele de iarna ieftine

Pentru ca deja s-a cam racit vremea si frigul vine peste noi foarte repede, am postat ceva mai pe subiectul iernii. Am fost si prin magazine si pentru ca am avut destul timp m-am uitat si pe la paltoane de iarna pentru dame, iar din ceea ce am vazut am ales niste modele frumoase pentru voi fetelor! Eu personal cand vreau sa achizitionez un model de palton de iarna, ma uit prima data sa fie gros, ca sa stiu ca nu-mi va fi frig in el iar apoi bineinteles pretul. La material eu prefer stofa, dar acum fiecare cu "piticii ei pe creier" !



Modelele de paltoane de dama pentru iarna sunt variate, cel mai mult imi plac cele de culoare alba. Cu toate ca se murdaresc mult mai usor si trebuie sa ai o grija mult mai mare cu paltoanele de culoare alba, eu zic ca se merita!

Legat de modelul in sine, nu stiu exact ce preferati voi, eu una doresc ca paltonul meu de iarna cel gros sa fie si lung! Oricum, am pus paltoane de diferite lungimi si culori, in speranta ca veti gasi ceva pe placul vostru. Daca e sa discutam despre preturi, depinde foarte mult de unde vrei sa le si cumperi. Personal va marturisesc ca imi place magazinul ZARA enorm de mult, dar sincer preturile mi se par mult prea mari in comparatie cu salariul mediu din Romania. Bineinteles se gasesc si lucruri de calitate si la preturi acceptabile cateodata chiar ieftine, trebuie doar sa "vanati" reducerile!















Articole similare:




0 comments:

Trimiteți un comentariu