marți, 29 noiembrie 2011

Cizme de piele pentru femei dame




Cizme de piele pentru femei dame

Ceea ce imi place legat de anotimpul iarna e faptul ca ai o gama variata de articole de incaltaminte din care sa alegi. Iubesc cizmele de piele, indiferent daca sunt de piele intoarsa sau din piele normala. Nu stiu daca doar mie mi se pare, dar cizmele intr-adevar fac o femeie sa arate mult mai bine, mai eleganta, mai aparte.

Am cautat pe net pentru fetele care sunt interesate de modele de cizme pentru femei si am pus cateva poze ca sa vedeti cam ce se poarta iarna aceasta.

Modelele sunt multe, incepand de la cizme lungi de iarna (cele care arata superb si sexi) pana la modele de cizme scurte. Ideea e ca toate sunt din piele si arata superb. Am observat ca se poarta si cizmele cu siret, cu toate ca sunt cam incomode (ma refer ca tot stai sa legi siretul respectiv) dar la aspect au o bulina alba.

Despre culori, eu una prefer cizmele de piele negre, dar nu pot sa spun ca nu imi plac si modelele de cizme maro sau in alte culori. Toate sunt ok si ar fi bine daca as putea sa am macar o pereche din fiecare model si culoare in dulap, dar dupa cum stiti, astea sunt doar vise!

Cateodata imi e asa de greu sa ma decid ce anume sa aleg, pentru ca sunt atat de multe posibilitati. Avea dreptate cine a spus ca femeile sunt putin cam nehotarate. Cam asa sunt si eu cand vine vorba de ce anume sa port iarna aceasta.
Oricum, sper sa va placa ceea ce am selectat pentru voi.















Articole similare:




0 comments:

Trimiteți un comentariu