luni, 21 noiembrie 2011

Geci de iarna barbatesti sezon 2011-2012




Geci de iarna barbatesti sezon 2011-2012

In ultima perioada cam toata lumea a trecut de la imbracamintea de vara cu pantaloni scurti si tricouri la chestii mai serioase si anume imbracamintea de iarna. Legat de acest anotimp, aducem in discutie gecile de iarna pentru barbati, paltoanele groase si jachetele de piele. Nu stiu cat de aspra se anunta iarna din anul acesta, dar in orice caz nu strica sa fim pregatiti.


Ce se poarta iarna asta?


Paltoanele barbatesti sunt foarte in voga, dar deoarece am avut destule posturi despre paltoane pentru barbati, trecem la gecile de iarna. Am cautat pe net si am gasit niste modele de geci de iarna pentru barbati si baieti, modele care se poarta in iarna aceasta. Daca aveti in plan sa mergeti pe la cumparaturi, macar sa aveti o idee despre cam ce se vinde. Legat de preturi, nu sunt foarte ieftine pentru ca acum este sezonul de iarna dar eu zic ca se merita sa-ti cumperi macar o geaca de iarna groasa. Cele mai potrivite modele mi se pare cele care au o gluga si sunt imblanite, pentru ca la ce frig este iarna, nu strica putina blanita.
In concluzie, daca aveti de gand sa treceti prin magazine si dispuneti de putini banuti, eu va sfatuiesc sa aruncati o privire la raionul cu geci de iarna pentru barbati fiindca se merita!







Articole similare:




0 comments:

Trimiteți un comentariu