vineri, 20 noiembrie 2009

Ce este viata pentru noi




Ce este viata pentru noi ? O intrebare destul de buna, raspunsul insa depinde de la persoana la persoana.

Dictionarul spune ca viata este o sinteza a mai multor procese caracteristica organismelor vii. Ei bine, deoarece eu nu prea tin cont de dictionar si de definitia in sine, voi incerca sa gasesc raspunsul la intrebarea: Ce este viata pentru noi ?..

Ce este viata pentru noi ? Oare stim sa o apreciem indeajuns ? sau realizam defapt ca am pierdut cel mai de pret lucru cand este prea tarziu!?
Prefer sa-mi traiesc viata intr-un mod mai "aiurea" probabil considerat de unii, dar vreau sa am siguranta ca atunci cand voi fi o batranica, voi fi mandra de trecutul meu, viitorul de acum.

Viata pentru mine este o sansa, o sansa prin care-mi pot arata mie de ceea ce sunt instare. Viata este pentru mine faptul ca traiesc, ca respir, ca pot sa privesc toate minunile lumii si pot sa raman uimita cand vad atat de multa frumusete in jur, dar si sa fiu ranita cand ca frumusetea incepe sa dispara incetul cu incetul.

Ar trebui sa ne gandim de cateva ori inainte sa luam o decizie care poate sa coste nu doar cateva vieti, ci o multitudine de vieti. Ma refer la cei care defriseaza paduri, polueaza ape, etc. Distrugerea nu se face instant (din pacate, poate era mai bine daca era mai repede), ci lent dar spre final de neoprit.

Noi suntem viata, ce este viata pentru noi este o simpla intrebare. De ce nu incercati si voi sa ii gasiti raspunsul ?







Articole similare:




2 comentarii:

  1. Un sfârşit de săptămână cât mai bun îţi doresc... Baftă în continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Salutare
    Eu am http://culmi.blogspot.com
    As dori link exchange cu blogul tau
    Te rog sa ma contactezi la e-mail rfi_scan@yahoo.com sau YM rfi_scan
    O zi buna sa ai

    RăspundețiȘtergere