marți, 17 noiembrie 2009

Piercing in nas - buza




Piercing in nas - buza sunt cele mai populare piercinguri ale momentului. Am postat si cateva poze cu piercing in nas, si de asemenea niste poze cu piercing in buza. Totusi, pe langa piercing-ul din buza sau nas, se mai poarta si piercing in buric sau piercing in unghie.

Foarte multe fete prefera un pierce in nas, spranceana sau buric desi baietii se pare ca se rezuma la pierce-ul din limba sau spranceana..

M-am gandit si eu intr-o vreme sa-mi pun un pierce in spranceana sau in buric dar am renuntat la idee datorita faptului ca trebuie sa ai mare grija cu un pierce ca sa nu ajungi sa faci vreo infectie asa ca am amanat putin ideea.

In imaginea de mai jos puteti observa cateva modele foarte dragute de pierce pentru unghie:


Probabil ca tot imi voi face un piercing in spranceana pana la urma, dar nu chiar acum. Am vazut la o amica un pierce in dinte si arata foarte dragut (era de marime mica pierce-ul) asa ca inainte sa-mi fac o sa ma gandesc bine ce sa aleg.

Am postat si cateva imagini cu modele de pierce pentru fete / baieti care cu siguranta va vor placea. Asadar, pozele cu modele de pierce :



Cam asa arata un pierce in buric, bineinteles ca modelul de pierce pt buric il alegeti voi, in functie de gusturi:











Articole similare:




25 de comentarii:

  1. mie una imi place in buza si in spranceana f mult si am acuma in buric nu poti judeca un om k are el pirs unde dak lui ii place e treaba lui asta e parerea mea

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place in nas dar nu cred k imi voi face ever

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am in buza in ambele parti si in stanga si in dreapta:P si credetima ca chiar eu mi le-am pus:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Eo am in buric :D mi l'am fakut singurika :D shi ii foarte frumy imi place tare :)

    RăspundețiȘtergere
  5. imi plac molt pirsurile:X:X:Xshi eu am in buric shi in buza.....da singura nuh o sa imi fac niciodata pt k imi este frik;)))

    RăspundețiȘtergere
  6. cine are piercing in buza?:D yo_pushtoayka2008

    RăspundețiȘtergere
  7. cn are pirercing in buza?:D Yo_pushtoayka2008

    RăspundețiȘtergere
  8. e ffff mijto are sa ai pircing in buza deoarece lumea are tot felul de gusturi al meu este pircingul in buza si in buric poate la altii le place in nas dar mie nu . cn are pircing in buza sau in buric (yoadytza.eolianna)pwpwp

    RăspundețiȘtergere
  9. salll...ieri mi-am bagat pierce in buric si sunt fooarte dezamagita...cine mio facut gaura mio facut-o stramba...oare nu s-ar putea face alta pana knd gaura p care o am sa nu fie vindecata...id meu este timeea94 ast rasp d la careva...multumesc:*

    RăspundețiȘtergere
  10. ador pierce in buric si mi s-a pus pata. Dar astept sa termin clasa a8a:))). si o sa-mi pun>:).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu sunt in clasa a 7 si am;) il am din vara!!

      Ștergere
    2. eu sunt in clasa a 7 a si miam bagat in burik` il am din vara:Pbagatii e ff cool:X:X

      Ștergere
    3. nici eu nu am terminat a8a trebuai sa stau ceva timp pana cand mau lasat ai mei sincer sazic nu prea ma dorut nu stiu ce am dar ador pirsingurile in biza sau ori unde acum as vrea sami fac unu in spranceana datimi o idee cum sami aburesc parinti?:)):)):))id aory_sorina

      Ștergere
  11. sal imi plac pirsurile si mi-am pus in buza si buric e misto si iubitului meu ii place

    RăspundețiȘtergere
  12. am si eu pirs an buric si nu pot sa ai dau filetul jos stie cineva ce pot sa fac
    ???????

    RăspundețiȘtergere
  13. buna..eo mi-am bagat un pierce in buza jos in stanga...mi la fkt o prietena care avea sh ea,chiar nu a durut ff tare...mi-a plakut foarte molt..dar mi sa astupat..si zilele astea o sa-mi fac din nou.. fetytza_vysurilor_tale

    RăspundețiȘtergere
  14. ma vreau si eu un pierce in buric si unul in nas..care stie sa faca ? sa.mi explice si mie k vreau sa.mi fac singura=)))

    RăspundețiȘtergere
  15. salut..eu miam dat singura o groaza de gauri..am inceput cu gauri simple..am 2 in urechea dreapta ,unul jos si inca unul in mijlocul urechii...la primul nu a durut deloc..la cel din mijloc ..a curs si sange si simteam cum trece prin fiecare strat ..erau vreo 4..eu oricum cand vreau ceva..obtin!..astfel incepetzi cu ceva usor(numai in cazurile in care va dati singure gaurile)..acum am degand sa imi fac ink 2 pirsuri mai jos de buric(in stanga si dreapta) langa oase(in acea gaura)..deci nu renuntati pt ca va este frica sau nu suntetzi sigure...nu e asa raw cum pare..pt sfaturi sau altceva (paranoia.cupecake@yahoo.com)...doar pt fete..idurile de beizti nu le accept!

    RăspundețiȘtergere
  16. vreau si eu un pirs in buric si nas dar nu stiu ce sa fac mama ma lasa in nas dar nu la sc si eu ziceam sa imi bag in buric ca doar nu vad profesori dar nu ma lasa ziceam sa imi dau pe asc dar pot sa afle ca st destul de mult in casa cu ei..si mie frica sa nu se inf ca am auzit ca au fost multe cazuri...ce trb sa fac sa nu se inf? cu ce trb sa ma dezinfectez??

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu una nu mi-as pune pierce dar imi place sa vad la altzii

    RăspundețiȘtergere
  18. hei am si eu in buric :x marti mi lam bagat si nu doare delok e ff frumos si smecher

    RăspundețiȘtergere
  19. Am 7 pierce-uri in o ureche 4 in alta,am unul in buric si is foarte multumita de el.Nu m-a durut si mi l-am dat si singura.Am unul aplicat de curand in dinte si fac ravagii cu el,se poarta super mult.Cine are vreun tatto?Am 4 si vreau sa imi mai fac 3 dar nu mai imi dau voie pentru ca am doar 15 ani.(celelalte au fost facute de prietenii mei care au aparate)

    RăspundețiȘtergere
  20. eu am in buric de aproape 2 luni.din sa anunt ca doare putin :D se vindeca cel mai vreu..intr.e 3-6 luni.dar este foarte sweet :x si sexy :> :)) oricum :-? este cam greu de intretinut :D recomand ceea ce mi.a fost recomandat la randul meu..ceai de musetel si bepanthen unguent este cel mai bun pt pierce-uri in general,chiar daca este mai scump este foarte bun :) siiii celor care isi fac singurei.propun sa renunte la prostia asta :D mai bine strangi nst banisori si esti mai sigur ca nu o sa ai porbleme dp aceea !!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vandut si vindem modele frumoase multor persoane, poate chiar unora din cei (cele) care au postat mai sus dar noi am recomandat si va recomandam intotdeauna sa folositi un cabinet , nu neaparat specializat in piercing , se pot face si in saloane de cosmetica. Cabinetul trebuie sa foloseasca ace si echipamente sterilizate iar operatorul trebuie sa foloseasca manusi sterile. Pentru cativa lei in plus nu are rost sa va riscati. Va asteptam cu modele frumoase la piercing-online.ro sau designsara.ro

      Ștergere