miercuri, 25 noiembrie 2009

Statusuri Adio - De despartire

Postat in: , , ,



Statusuri Adio - De despartire , pentru situatiile mai triste din viata. Te-ai despartit de cineva recent? Foloseste un status adio pentru messenger ! Poate te va face sa te simti mai bine, nu ai nimic de pierdut, e doar un status de despartire..

Cele mai originale statusuri de despartire le gasesti mai jos. Speram sa-ti placa statusurile de adio postate de noi pentru tine!
Chiar daca esti trist, nu uita, "Life goes on" .
Spor la citit aceste statusuri adio - de despartire , si alege statusul cu adio care-ti place sau care crezi ca te reprezinta mai bine:

  • We all fall down, but someday, we'll all stand up!
  • I feel it in my heart, i feel it in my brain, i feel you everywhere. :(
  • If ever your world starts crushing down / Whenever your world starts crushing down - That's where you find me ( One Republic - All fall down )
  • A fost frumos.. A fost dragut.. A fost dar nu mai este .. Va ramane doar o fila stearsa de poveste
  • Imi pare rau, e prea tarziu, timpul nu-l pot da inapoi, am luat o decizie, nu mai e nimic intre noi.
Pentru mai multe statusuri adio - De despartire , un click pe "mai departe" :

  • S-a sters, la fel cum vantul adie incet frunzele de prin parcul prin care obisnuiam sa ne plimbam zi de zi, la fel si timpul va sterge aceste sentimente si simtiri care-mi rup sufletul in doua.
  • M-am plictisit de tine, tu te-ai plictisit de mine, nu mai merge si o stii bine!
  • Iti spun adio, my beloved friend .. it's over.
  • You lost me, now lose yourself!
  • E adio, astazi ne despartim, maine suferim, poimane vom zambi!
  • Ma indepartez incet , voi sterge tot, mi-e greu dar o voi face!
  • Adio la ce-a fost frumos, urmeaza suferinta ..
  • Te-ai indepartat .. De mine ai uitat .. Putin ti-a pasat . . Acum ma vrei inapoi . . Dar totul s-a schimbat , Sa te intorci de unde ai plecat !
Daca mai stiti si voi alte statusuri de adio sau statusuri de despartire, nu ezitati sa ni le spuneti si noua printr-un comentariu!










Articole similare:




39 de comentarii:

  1. AI PLECAT SI MA-AI LASAT SINGURA CU LUMEA ASTA REA CARE TE VREA AI PLECAT SI NU AI SPUS MACAR UN CUVANT

    RăspundețiȘtergere
  2. Ieri toata ziua cu tine am glumit m`am simtit bn nu vreau bai,nu vreau averi doar sa fi cum ai fost ieri...Parea totul pierdut in drum ai aparut...In tine am vazut un inceput:)

    RăspundețiȘtergere
  3. de ce nu intelegi.dc nu ma crezi...yubyrea noastra nu mai are rosth...sunt dragutze celelalte sts-uri....

    RăspundețiȘtergere
  4. Am sa plec chiar daca stiu ce suferinta ma asteapta,am sa incerc sa sterg tot ce a fost,pentru tine oricum nu are niciun rost...am sa spun:"Adio,nu ma mai intorc!"

    RăspundețiȘtergere
  5. odnoklassnitza27 mai 2010 la 12:02

    orice despartire este o batalie pierduta pe frontul nevazut al destinului

    RăspundețiȘtergere
  6. nu ii inteleg pe baieti ...azi rad cu tn si glumesc si maine ii pierzi...nush ce se intampla

    RăspundețiȘtergere
  7. il iubesk dar el are pe alta..in mintea mea ea va fii mereu norokoasa care ia furat inima......sh nu voi incerca sa ii despart never ever

    RăspundețiȘtergere
  8. Iubirea este o pasare ce zboara apoi cade jos la pamint

    RăspundețiȘtergere
  9. de buna esti loata de proasta

    RăspundețiȘtergere
  10. Educata de destin simt mai mult arat putin

    RăspundețiȘtergere
  11. astazi sesiunea de autografe s-a incheiat....incearca maine...ia vz poate iti iei ignore...

    RăspundețiȘtergere
  12. team uita...asta e ... nu te mai iubesc ... adio.. uitama

    RăspundețiȘtergere
  13. Ai plekat kind am avut nevoie de tine cel mai mult
    Mai lasat in ploaie fara nici o speranta

    RăspundețiȘtergere
  14. Adio:cuvant aparut din cauza ta,
    Ieri eram langa inima ta,
    Acum departe de raceala ta,
    Aproape de suferinta mea...

    RăspundețiȘtergere
  15. parfumul meu in bluza ta
    Privirea meea in mintea ta
    Si merew ma vei cauta in fiecare "EA"

    RăspundețiȘtergere
  16. mda are dreptate azi am fost langa el maine e alta in locut meu ...nu ai ce sa faci...viata merge inainte ...gasesteti si tu altul ..nu lasa sa te vada ca suferi ..ca el o sa fie feriict....cautati si tu pe cineva ...si si el va suferi ....se va intoarce la tine ...dar spunei ...ne cunoastem cumva ..si isi va da seama de cea facut . ...... cel mai bun mod.since .... si io am fost la fel....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai foarte mare dreptate si eu am patit exact asa...toti baietii sunt la fel:(

      Ștergere
  17. Trandafirul se cunoaste ...Dupa flori,dupa miros...Dar eu te cunosc pe tine dupa chipul tau frumos...Adio iubirea mea...pe altcineva imi voi cauta!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. asa este....baietzi sunt greu de inteles....ei nu stiu ce inseamna cu adevarat iubirea....in primazi zice te iubesk,in a doua te urask....chiar de nu il pot uita ....asta este viatza mea..... am o poezie de a mea ,, nu uita ca team iubit, nu uita ca team dorit,nu uita ca te iubesk,nu uita ca te doresk,nu uita orce ar fi ca mereu te voi iubi!!!!

    RăspundețiȘtergere
  19. ADIO..............e vorba mica dar plina de durere.....si decat sati spun adio eu iti spun...............LA REVEDERE

    RăspundețiȘtergere
  20. "a inceput sa moara oameni din iubire..tot mai putini iubesc tot mai multii urasc"dragostea"

    RăspundețiȘtergere
  21. nu plinge ca sa terminat totul , zimbeste pentru ceea cea fost

    RăspundețiȘtergere
  22. Shi eu am suferit din cauza asta"fostul"...dar ce sa facem asha este dragostea..cand te ateptzi mai putzin atunki se intampla toate ..:-j...eu m'am desp de el akum 5luni shi inaka ma mai gadesc la el:)...Inf toate vin shi trec...sper ca Intr'o zi toate fetele sa radem de suferintza baietzilor:)...

    RăspundețiȘtergere
  23. foarte dragutze...
    Pentru cei ce sufera..

    RăspundețiȘtergere
  24. nu plange-ti din iubire cum ti-a fost destinul scris asa ti-e si soarta nu privi-napoi priveste doar inainte.....lasa totul in trecut iubirea chiar si primul sarut tine minte doar cu cine ai fost si daca te-a putut iubi.......

    RăspundețiȘtergere
  25. si eu am iubit,si eu am suferit dar am lasat totul in urma si am mers mai departe nestiind ca nu-l voi putea uita dar asta e....in iubire plangi,suferi si suspini dar,daca chiar iubesti lupta ptr iubirea ta.....

    RăspundețiȘtergere
  26. asa e aveti dreptate ieri eu.........azi alta.....dar prietenia dintre mine si ea ma aduce mult mai aproape te el.....chiar daca nu vreau sa recunosc il iubesc mai mult ca orice pe lume......dar soarta si destinul....ce ti-e scris in frunte ti-e pus...:((

    RăspundețiȘtergere
  27. Ieri eram super fericiti,dar astazi nu ...Se pare k ma ignori pt alta...dar nu-i nimik tot tuh vezi suferi..

    RăspundețiȘtergere
  28. Floarea vietii este dragostea.Daca ai parte de dragoste si daca iubesti,atunci floarea este colorata si vesela daca nu ....... este trista si neagra.

    RăspundețiȘtergere
  29. Un mesaj de despărtire pt colegi, parinti... atunci cind pleci in depărtare...

    RăspundețiȘtergere
  30. De pe muntele RIO,
    Eu iti spun ADIO!

    RăspundețiȘtergere
  31. RAMAI CU EA...NU TREBUIA SA-TI BATI JOC DE IUBIREA MEA...DOAR UN RASPUNS DACA MI-AI DA CE NU AM EU SI ARE EA...POATE ASA TE VOI IERTA SI NU TE VOI MAI BLESTEMA DACA STIU CA NU POT SA FAC CE FACE EA...CAND MA VEI VREA VA FII PREA TARZIU PT TINE...ADIO IONUT MANEA...

    RăspundețiȘtergere
  32. frumoase sts ,,eu acum o ora m-am desp de omul ce credeam ca ma iubeste si caut un sts ,,toate imi plac ,nu stiu ce sa aleg

    RăspundețiȘtergere
  33. da la mine ii altceva el ma placut primul mereu ma cicalea si ca sa se apropie de mine sa inprietenit cu prietena mea si asa dupa 2 saptamani neam vorbit in spatele scoli pe ploaie aclo a avut loc primul sarut si uite asa incepea relatia noastra, atunci nu puteam sta unul fara altu, uite asa au inceput incet incet problemele au aflat parinti mei de el..dar noi pentru ca ne iubeam prea mult tot am continuat realia fara sa afle parinti nostri dar mereu...un prost(a) se baga intre noi fugeam de la ore ca sa ne vedem, eu trebuia sa plec in spania cand a aflat a fost distrus pana la urma toate sau clarificat dar stiti voi cum e dupa ploaie vine soare, el trb ca sa pleca in franta pt un timp lung eu nu ma mai putea opri din plans noptile la mine erau zile,acum mereu imi sta gandul le el si mereu imi apare imaginea lui in fata, cum ma saruta simi spunea te iubesc am incercat sal atung dar imagineam imi dispare eram geloasa uneori eu nu recunostea dar asta se putea citi pe chipul meu dar stiti dece eram geloasa pentru ca il iubream prea multe si inca il mai iubesc lasati de la voi si credeti parteneru cand va spune te iubesc nu faceti gresala mea ca poate cand va veti da seama ca iubiti cu adevarat si va fi prea tarziu pentru regrete nu tratati persoana iubita cu indiferenta si spuneti cuvantul sfant”te iubesc” inainte sa fie prea tarziu

    RăspundețiȘtergere
  34. Adio puisorul meu, nu mai sunt cu tine, iubeste tu pe cine vrei, si uita-ma pe mine

    RăspundețiȘtergere
  35. asta e viata trebu sa trecem si prin asa momente ,la mini povetea e asa ca prietenu meu se intilnea si ku mini si inka ku una si macar sani spuna adevaru atunki kind il intrebam ce are cu ea el ini spune nimik ea ma pus in atnasani si eata ea era plecata la moscova a venit si akum kind ea a venit mea spus ca lui nui place ca eu sa ma jok de sentimentele lui toti sunt la fel dear fi asa ca noi fetele sai intoarcem suferinta si lakrimile noastre ca sa nu mai aiba parte de iubire ADIO "JUNKU TUDOR "

    RăspundețiȘtergere
  36. Daca ai plecat.:-j Sa fii sanatOs.!

    RăspundețiȘtergere
  37. maine vey ragreta k azy miai sp adio si ma vey kauta krezand k eu inka te may astept vey kauta disperat sami gasesty yubyrea dar kand ma vey gasy vey realiza k ai kautat keva ke a murit de mut vey plange asa cum am plans si ei(tbx mult crysty)

    RăspundețiȘtergere
  38. Decat sa iubesti unu care te trateaza cu indiferenta mai bine stai in banca ta ..:( poate cineva te va iubii cu adevarat si iti va fii alaturi mereu !!

    RăspundețiȘtergere