marți, 17 noiembrie 2009

Wallpapere Emo Love - Wallpapere indragostiti

Postat in: , , ,



Wallpapere Emo Love - Wallpapere Indragostiti special pentru tine! Am gasit niste wallpapere cu indragostiti emo foarte dragute asa ca am decis sa le postez aici pentru voi! Cu siguranta va vor placea aceste Wallpapere Emo Love!

Cel mai tare wallpaper Emo Love il puteti vedea putin mai jos. Dimensiunea acestui Wallpaper Emo Kids Love este mai micuta, pentru a-i mari dimensiunea faceti click pe el iar apoi salvati-l !



Inca un Wallpaper cu indragostiti emo, unul foarte frumusel puteti vedea putin mai jos:



Ultima poza wallpaper Emo :









Articole similare:




8 comentarii:

  1. imi place acest stil...pacat k nu mai sunt...

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place acest stil...dar acum nu mai sunt

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place tare emo.. si sunt asa de la 15 ani

    RăspundețiȘtergere
  4. am fos si yo la 15 ani emo dar mam dezobisnuit de stilul acesta dar a fost super tare si acum yo sunt genul de reep pop-hip-hop

    RăspundețiȘtergere
  5. ai misto sa fii emo sunt si eu emo de la 17 ani si inca continui sa fiu si sunt mandru de asta

    RăspundețiȘtergere
  6. e un stil dragutz emo dar cred k nu mi-ar sta bine.as incerca dar nu am prieteni care sa ma incurajeze asa k

    RăspundețiȘtergere
  7. este chiar aiurea curentul asta emo;) shi ce dak esti emo stai toata ziua supart

    RăspundețiȘtergere