joi, 19 noiembrie 2009

Statusuri interesante de dragoste




Statusuri interesante de dragoste pentru cei care vor sa fie mai deosebiti decat restul! De ce sa ai un status de dragoste simplu? Mai bine alege un status interesant de dragoste! Nu stii de unde? Am postat eu cateva statusuri de dragoste interesante doar pentru tine!



Alege statusul de dragoste interesant care iti place tie si dedica-l persoanei iubite!
Lasa dragostea sa zboara, nu doar in aer, ci si pe mess, prin intermediul unui status interesant de dragoste!

Dupa cum spuneam, statusurile interesante de dragoste :

  • Esti interesant, esti apetisant, esti doar al meu! Bucatica mea de rai !
  • Ce faci ? - IUBESC !
  • Esti adorabil, esti loveable, esti tot ce am si ma multumesc cu tine! Nu vreau nimic mai mult.
  • Esti cel mai frumos cadou primit de la Mos Craciun pt ca am fost fetita cuminte!
  • De s-ar iubi toti cum ne iubim noi doi, n-ar mai fi atat de multa rautate in lume! Ar fi doar puisori mici mici mici ..
  • Salbatic .. Haotic .. Asa te iubesc eu! Si e cea mai buna metoda >:D<
  • Fara tine ma sting, ma hranesc cu dragostea ta!
  • Si-acum ma pierd ca la inceput. doar dintr-un simplu sarut!
Apasa pe "Mai Departe" pentru mai multe statusuri de dragoste interesante !
..
  • Te iubim ! Care "te" ? Eu si persoana mea! :x
  • Mi-e dor de tine, mi-e dor de mine, defapt mi-e dor de noi. Am uitat ca suntem doua jumatati care formeaza un intreg. Ar trebui sa revii pe la mine pe seara sa-mi reamintesti ! :x Te iubesc baby!
  • I l o v e y o u . u p s . t h a t w a s m y s e c r e t . n o w y o u k n o w i t !
  • Esti al meu si nu te mai inapoiez ! Stiu ca am zis ca va fi un imprumut, dar m-am razgandit! Te pastreeezz !
  • Fii baietel cuminte k daca nu, "reglam" conturile pe seara ! O sa vezi tu cine-i sefa!
  • - Move baby, get out the way!
  • - Ce ?
  • - Taci si pupa-ma! :))
  • Ultima noapte de razboi, prima noapte de dragoste. Da DA ! Stiu ca e invers, am modificat putin :"> !
Cele mai dragute statusuri interesante de dragoste se afla mai sus doar pentru voi! Daca stiti alte statusuri si mai interesante de dragoste, nu ezitati sa ni le spuneti si noua!!







Articole similare:




0 comments:

Trimiteți un comentariu