sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Romane de dragoste romanesti




Romane de dragoste romanesti care merita citite sunt o gramada, eu le-am ales doar pe cele mai bune. Astfel, am alcatuit o mica lista cu romanele de dragoste romanesti importante, pe care intr-o viata de om nu trebuie sa le "refuzi".

Primul roman de dragoste romanesc pe care il recomand este "Maitreyi" de Mircea Eliade, un roman exotic cu o nuanta diferita de iubire, dar care este atat de captivant de la prima pana la ultima pagina.



Urmatorul roman romanesc de iubire, dupa parerea mea ar fi "Invitatie la vals" de Mihai Drumes. O poveste de dragoste mai "ciudata" dar care este la fel de fascinanta ca oricare alta.

"Ultima noapte de dragoste, intaia noapte de razboi" a lui Camil Petrescu, de asemenea este un roman de dragoste celebru, a carui poveste ar fi pacat sa nu fie citita si impartasita altora.

Inca un roman al lui Camil Petrescu care are loc pe "lista" mea a romanelor de dragoste romanesti este "Patul lui Procust".

Si acum, ultimul roman de dragoste din literatura romana este Lorelei de Ionel Teodoreanu.
Va urez spor la citit, si inca odata, pentru cei care sunt nesiguri, MERITA CITITE!

Asadar, mini - lista pe scurt a romanelor romanesti de dragoste:

1. Maitreyi
2. Invitatie la vals
3. Ultima noapte de dragoste, intaia noapte de razboi
4. Patul lui Procust
5. Lorelei







Articole similare:




8 comentarii:

  1. Moartea Lebedei- Ion Grecea

    RăspundețiȘtergere
  2. Somnoroase pasarele-mihai eminescu

    RăspundețiȘtergere
  3. Invitatie la vals - Mihail Drumes
    Adam si Eva - Liviu Rebreanu

    RăspundețiȘtergere
  4. am o propunere ''intoarcerea fiului risipitor '' radu tudoran ce zici????

    RăspundețiȘtergere
  5. "Adela" de G. Ibraileanu, si acesta e frumos:), dar cel mai bun, din cate am citit, e "Maitreyi".

    RăspundețiȘtergere
  6. fii si fice ...e foarte veche....si e chinezeasca.....eu o am de la bunica .Dar merita citita daca o gasiti ,eu o ador.E dragoste in razboi.Si se termina fain tare

    RăspundețiȘtergere
  7. Incearca si ACASA de luminita aldea.

    RăspundețiȘtergere