luni, 6 decembrie 2010

Cizme ugg la moda: modele si preturi




Cizme ugg la moda: modele si preturi

In ultima vreme cizmele ugg au devenit foarte populare; cred ca datorita modelului dragut pe care il au insa daca este sa luam in considerare pretul, acest aspect lasa de dorit. Am gasit cateva site-uri unde diferite modele de cizme ugg la moda se vand cu peste 100 de dolari. Daca stai sa calculezi, este destul de mult avand in vedere ca traim in Romania.

Bineinteles ca se gasesc si modele mai ieftine, dar aici este o alta problema: Cat de calitative sunt cizmele ugg ? Se merita sa dai banii pe ele? Eu mi-am achizitionat de curand o pereche de cizme ugg mov: arata foarte bine si imi plac foarte mult dar nu stiu cat vor rezista.

Putin mai jos am postat cateva poze cu cizme ugg la moda, sper sa va placa. Astept pareri legate de pozele cu cizmele ugg si de asemenea cateva informatii despre preturile pentru cizmele ugg modele pentru fete/femei cat si pentru copii.
[Ultimul model de cizme ugg este pentru copii]









Articole similare:




0 comments:

Trimiteți un comentariu